آموزش آشپزی سری اول


 
پودینگ وانیلی



مواد لازم :

شکر      1/2 پیمانه
شیر       1/4-2 پیمانه
نشاسته ذرت (پودر شده)         1 قاشق سوپخوری
آرد       2 قاشق سوپخوری
تخم مرغ       1 عدد
وانیل شکری        1/4 قاشق چایخوری
کره       2 قاشق سوپخوری

 طرز تهیه :

نشاسته و آرد و شکر رادر ماهیتابه تفلون ریخته ، شیر را کم کم به آن اضافه نموده و هم بزنید . مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید . مرتب هم بزنید ، تا غلیظ شود . زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کرده ، زرده تخممرغ و وانیل را با همزن برقی هم بزنید  تا کرم رنگ شود . سفیده تخم مرغ را جداگانه زده تا فرم بگیرد . زرده و سفیده تخم مرغ را با هم مخلوط نموده مقداری از مایه فوق الذکر را به تخم مرغ اضافه نمایئد و هم بزنید . سپس آن را به ظرف اصلی اضافه کنید چند دقیقه روی حرارت ملایم گذاشته مرتب هم بزنید تا غلیظ شود . ظرف را از روی حرارت برداشته کره را اضافه نمایئد . سپس در ظرف مورد نظر بریزید و در یخچال قرار دهید ، تا پودینگ آماده شود .

 

 
گرد گیر" گو داستر"




گرد و غبار همه جا هست ! روی میز ، روی تلویزیون ، لا به لای دکوراسیون

دیگر احتیاج نیست باتری ها را عوض کنیم.
گرد و غبار همه جا هست ! روی میز ، روی تلویزیون ، لا به لای دکوراسیون و حتی جاهایی که نمی توان به راحتی به آن دست پیدا کرد .
ما برای این مشکل Go Duster را به شما پیشنهاد می کنیم ، گردگیری دستی بدون سیم که فقط با باطری کار می کند و سر گردان آن مثل آهنربا گرد و خاک را جذب و به هر جای سخت و غیر قابل دسترسی ایی نفوذ کرده و خانه شما را تمیز می کند .

فقط دکمه آنرا بفشارید تا شروع به چرخیدن و گردگیری کند .
Go Duster در هنگام نظافت کردن تغییر شکل داده و به قسمت هایی نفوذ می کند که شما هرگز با دستمال و مواد پاک کننده نمی توانید آنجا را تمیز کنید . تصور کنید چگونه ممکن است محصولی به شما اشتیاقی غیر قابل کنترل برای گردگیری ببخشد ، تا با یک حرکت تمام گرد و خاک ها را از بین برده و واقعا از این کار لذت ببرید !
قیمت: 32,000 تومان

 
برای خرید اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد