انواع ماسک سری دوم

ماسک برگ چغندر:
برگ چغندر را بکوبید و به صورت ماسک در آورید و روى تمام صورت پهن کنید. این ماسک براى از بین بردن کک و مک مفید است.

ماسک چهره هاى خسته و بى خواب
موز سالم و رسیده را خوب له کرده و به آن نصف قاشق مرباخورى عسل اضافه کنید و خوب آنها را به هم بزنید. این مخلوط را به چهره و گردن خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید.




ماسک پوست خسته:
۲ قاشق عسل را با نصف قاشق آب لیمو مخلوط کنید و براى مدت ۱۵ دقیقه آن را روى صورت بگذارید و بعد با آب ولرم بشویید.

ماسک پوست تیره و آفتاب سوخته
یک هویج تازه را به قطعات پهن تقسیم کنید و براى نیم ساعت روى پوست بگذارید در این مدت استراحت کنید و بعد صورت را با آب نیمه گرم بشویید.




ماسک گلگون شدن صورت:
باقلا را به صورت آرد درآورید و آن را خمیر کنید و براى ۵ دقیقه روى صورت بگذارید و بعد صورت را بشویید.

ماسک تقویتى:
۱۴ گرم موم سفید را با ۸۴ گرم روغن بادام و ۲۸ گرم لانولین و ۲۸ گرم گلاب تهیه کنید.
موم سفید و لانولین را روى بخار آب گذاشته تا با هم آمیخته شوند بعد روغن بادام و گلاب را به آرامى در آن ریخته و هم بزنید تا مخلوط شود. این کرم را در ظرف دربسته اى بریزید و هر روز از آن براى نرمى و تقویت پوستتان استفاده کنید.




ماسک جوش چرکى:
براى جوش هاى چرکى با قاشقک مخصوص پودر گل ریواس را با یک قاشق ماست مخلوط کنید و هفته اى سه روز روى پوستتان بمالید.

ماسک جوش هاى سیاه:
ابتدا گل ریواس را با گل بابونه و گل بنفشه مى جوشانیم وقتى بخار آن بلند شد صورت را بخور مى دهیم و یک قاشق روغن زیتون و زرده تخم مرغ را که قبلاً مخلوط کرده ایم به صورت ماسک روى صورت مى گذاریم و بعد از شستن ماسک پنبه الکل زده را به صورت مى مالیم تا ضدعفونى شود.




ماسک ریواس:
ریواس له شده را با مقدارى سرکه مخلوط مى کنیم و روى تمام صورت مى مالیم این ماسک براى از بین بردن کک و مک و جوش هاى چرکى و جاى جوش خیلى مفید است.

ماسک چین زیر چشم:
سفیده تخم مرغ را خوب به هم زده زیر چشم مى گذاریم. براى جلوگیرى از چین و چروک پوست لانولین را مى توان هر شب به تنهایى روى پوست مالید براى این که لانولین کاملاً جذب صورت شود با انگشت آرام به صورت تلنگر مى زنیم و صبح آن را مى شوییم.





ماسک چروک چشم:
روغن کرچک را یک شب روى پوست مالیده و تا صبح مى گذاریم بماند.

ماسک زیبایى:
پوست را ابتدا کاملاً تمیز مى کنیم کمى مخمر آبجو را با گلاب و آب لیمو ترش مخلوط مى کنیم و به پنبه مى مالیم و آن را به پوست صورت چند بار مى مالیم و مى گذاریم تا ۲۰ دقیقه روى پوست بماند و خشک شود. بعد از آن صورت را با آب ولرم مى شوییم. این ماسک به صورت طراوت خاصى مى دهد. قبل از گریم بهتر است دو زرده تخم مرغ را با یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق روغن بادام و آب لیمو به خوبى مخلوط کنیم و براى ۱۰ دقیقه روى پوست بگذاریم بعد صورت را شسته و گریم کنیم.




ماسک سیب زمینى:
سیب زمینى خام را رنده کرده مقدارى شیر و گلاب به آن اضافه مى کنیم این ماسک براى نرمى و لطافت پوست مفید است.
کمى از موم عسل را به صورت نازک روى پوست مى کشیم و بعد از ۱۵ دقیقه آن را با آب ولرم شست وشو مى دهیم. در رفع چین و چروک صورت مفید است.

ماسک صورت عروس:
یک روز قبل دو تخم مرغ را با یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق عسل و یک قاشق چایخورى جوش شیرین مخلوط مى کنیم و روى صورت عروس مى گذاریم همچنین یک قاشق چایخورى عسل را با یک قاشق چایخورى شیر و یک قاشق چایخورى لانولین مخلوط کرده و روى پوست عروس مى گذاریم. طراوت و زیبایى خاصى به پوست عروس مى دهد.


دستگاه دوخت پلاستیک
دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاست دستگاهی است که بیشتر در منازل کاربرد دارد وجهت بسته بندی مواد غذایی خانگی مانند مرغ، ماهی ، سبزی و غیره درون پاکت های پلاستیک، استفاده میشود تا با جلوگیری از ورود هوا از فساد آنها جلوگیری کند.
از ویژگی های این دستگاه میتوان به سادگی استفاده از آن نام برد . و شما با بسته بندی مواد غذایی خانگی نظم وپاکیزگی را برای آشپزخانه به ارمغان آورید.

 قیمت:
4500 تومان

خرید پستی:برای خریددستگاه دوخت پلاستیک، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد