چند نکته طلایی در خانه داری سری دوم

نگهداری کیوی 

برای نگهداری کیوی، آنها را در پاکت کاغذی بپیچید و در یخچال بگذارید. اگر کیویهایی که تهیه کرده اید تقریبا" کال و یا سفت هستند، آنها را در دمای معمولی آشپزخانه یا اتاق بگذارید تا به مرور برسند . این میوه، خود یک غذای رژیمی است و در عین حال مقدار قابل توجهی ویتامین C و مواد معدنی، بخصوص پتاسیم دارد .





نگهداری طولانی تخم مرغ 

اگر نیاز داشتید تخم مرغ را برای مدت طولانی نگهداری کنید،‌ دقت کنید که هرگز تخم مرغ سالم را در فریزر قرار ندهید، زیرا سرما حجم آنرا زیاد کرده و می شکند. زرده و سفیده را از پوست تخم مرغ خارج کرده ، قدری نمک به آن بیافزایید و خوب بهم بزنید و در فریزر یا طبقه ی بالای یخچال نگهداری کنید. سفیده تخم مرغ( البته بدون زرده) به حالت منجمد برای مدت یکسال قابل نگهداری است.





خشک کردن پوست تخم مرغ 

خشک کردن پوست تخم مرغ، اهمیت زیادی در نگهداری آن دارد زیرا رطوبت زیاد، موجب فساد این ماده غذایی میشود. هرگز تخم مرغ را درکنار سبزیها و میوه ها قرار ندهید زیرا رطوبت موجود در سبزیها موجب فساد تخم مرغ میشود





روشی برای شستن بشقاب ها 

قبل از این که شروع به شستن بشقاب ها کنید، آنها را درون ظرف بزرگتری که پر از آب کرده اید ، قرار دهید . سپس چند قاشق سرکه به آب اضافه کنید و چند دقیقه صبر کنید تا سرکه تمام چربی ها را به خود بگیرد، سپس بشقاب ها را بشویید.





شستن فلاسک چای 

ابتدا تفاله های چای را از فلاسک خالی کنید، سپس مقداری آب گرم در فلاسک ریخته، کمی مایع ظرفشویی به آن اضافه نموده و یک اسکاچ نرم داخل فلاسک بیندازید، در آن را ببندید و خوب تکان دهید، تا تمیز شود و بعد با آب گرم کاملا شستشو دهید.






تمیز کردن قوری استیل 

اگر قوری شما جرم گرفته است ، قوری را پر از آب کنید و ، مقداری آبلیمو در آن بریزید و روی اجاق بگذارید تا بجوشد . قوری شما کاملاً تمیز می شود.



پد اگ ped egg 




پد اگ ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است


راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و



به آرامی پوست مرده و پینه های مرده



پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند
کاربرد آسان و کار کرد سریع از ویژگی های این محصول می باشد


این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می کند



و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود



و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت:۴۵۰۰تومان


خرید پستی:برای خریدپد اگ ped egg، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد