ترفندهایی در خانه داری و نظافت سری دوم

برای جدا کردن پوست نازک روی بادام ، آنها را دو دقیقه در آب جوش قرار دهید و سپس در آب سرد بگذارید و به راحتی پوست آنها را جدا کنید .

برای گرفتن پوست هلو در تهیه مربا و کمپوت ، هلوها را یک دقیقه در آب بجوشانید و بعد پوست بگیرید .




 

برای خشک کردن زرد آلو ، آنها را از وسط دو نیم کرده ، هسته را در آورید و روی سینی فر بگذارید . فر را داغ کنید و سینی محتوی برگه ها را در فر داغ قرار دهید حرارت فر را به روی حداقل تنظیم کنید . لای در فر را باز بگذارید و مرتب به آنها سر بزنید و چنانچه لازم است آنها را زیر و روی جا به جا کنید تا نسوزند . وقتی که خشک شدند سینی را از فر خارج کنید .

برای انتخاب طالبی شیرین نسبت به اندازه اش سنگینتر به نظر می رسد .

روی پوست آن نباید لکه باشد .

عطر خوبی از آن متصاعد شود .

اگر ساقه آن به راحتی جدا شود . نیز به معنی رسیده بودن آن است .

مربای ریواس را هرگز در ظرف آلومینیومی طبخ نکیند زیرا باعث مسمومیت می شود .

برای تهیه یخ فانتزی ، می توانید داخل هر قالب یک گیلاس یا آلبالو قرار دهید . و بعد در قالب آب بریزید و بگذارید یخ ببندد .





تمیز کردن ظروف مسی :

اگر می خواهید لکه ای از روی ظرف مسی پاک کنید ، روی آن یک برش پیاز بمالید . لکه های روی کاغذ دیواری : این لکه ها را با مغز نان سفید می توانید پاک کنید آن را گلوله کنید ، سپس روی لکه های مورد نظر بمالید .

 

 تمیز کردن مایکروفر :

 یک برش لیمو را در ظرف آب بیندازید ، داخل مایکروفر بگذارید تا گرم شود . وقتی بخار آب بر روی دیواره های داخل فر نشست ، آن را خاموش کنید و پس از مدت کوتاهی که فر خنکتر شد ،  آن را تمیز کنید .


سبد خانواده

سبد خانواده


اگر بخواهید هر کدام از این اجناس را جداگانه خریدار کنید باید مبلغ زیادی را بپردازید اما با خرید این سبد خانواده هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میکنید

با یک تیر 6 نشان را با هم بزنید

با قیمتی باور نکردنی

قیمت:29900تومان

خرید پستی:برای خریدسبد خانواده، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد