کتاب آشپزی دیجیتالی

cookbook_narenji_ir.jpg


boxa65j5ngagaud54b3h.gif

جارو برقی چرخشی twister sweeper

http://img.diytrade.com/cdimg/239699/3839652/0/1182346109/As_Seen_On_Tv_Rechargeable_TWISTER_SWEEPER.jpg


جاروی شارژی سه گوش - Twister Sweeper

آیا هنوز از جارو برقی هایی که وزن زیاد آنها و سیم برقشان عذاب آور است استفاده می کنید ؟


Twister Sweeper علاوه بر رفع مشکلات فوق به راحتی ۳۶۰ درجه به طرفین می چرخد و جارو کردن را برای شما لذت بخش می نماید ، Twister Sweeper با استفاده از تلنولوژی موسوم به جاروی سه طرفه تمیز کردن را به راحتی در همه جهت برای شما مهیا نموده و به آسانی از لابه لای مبلمان ، پایه های صندلی ها عبور کرده و گوشه های دیوار و حتی زیر تخت را تمیز می کند ، جارو گردان با برخورداری از امکانات ذکر شده فقط در یک سال بیش از یک میلیون جارو را به فروش رسانده که البته تمام خریداران از خرید آن راضی هستند .
گوی لغزنده بر خلاف چرخ باعث می گردد که جارو به هر طرف که بخواهید حرکت کند و دیگر مجبور نیستید آن جاروهای سنگین وزن را جابه جا کنید .
با جاروی گردان سه گوش تمیز کردن فرش ، موکت ، سرامیک ، پارکت های چوبی و حتی پله ها به راحتی انجام شده و حتی کودکان و افراد مسن به راحتی می توانند از آن استفاده کنند .


قیمت: 39,000 تومان


روش خرید: برای خرید جارو برقی چرخشی twister sweeper، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


دیگر وقت آن رسیده که کتاب های آشپزی هم دستخوش تحولی شوند. نظرتان در مورد یک کتاب آشپزی دیجیتالی چیست؟

کمپانی Belling یک کتاب آشپزی دیجیتالی را که شامل کلیپ های آموزشی ویدیویی از نحوه طبخ غذا می باشد، ارائه کرده است. شما می توانید با نحوه طبخ 48 نوع غذا که توسط سر آشپز معروف، آقای برین تیونر، آموزش داده می شود آشنا شوید.

نمایشگر این کتاب دیجیتالی 8 اینچی است و علاوه بر دارا بودن برنامه های آموزشی طبخ غذا، از آن می توان به عنوان یک تقویم رومیزی و نمایشگر زمان و همچنین پخش کننده فایل های صوتی در فرمت mp3 استفاده کرد.

همچنین می توانید کلیپ های دیگری را بر روی این کتاب آشپزی باز کنید و با استفاده از یک کنترل از راه دور فرایند نمایش کلیپ ها را از راه دور کنترل کنید.

قیمت این کتاب آشپزی دیجیتالی 271$ اعلام شده است. اما هنوز خبری از ورود انبوه آن به بازار در دسترس نیست.

کلمات کلیدی: کتاب آشپزی- دستاوردهای روز دنیا- دیجیتال- آشپزی دیجیتال- کتاب دیجیتال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد