بافت مو به سبک فرانسوی




boxa65j5ngagaud54b3h.gif

جا کفشی shoes under

جا کفشی (shoes under)


shoes under با ذخیره سازی فضا راه حلی مناسب است برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما.
در هر سری shoes under شما می توانید 12 جفت کفش را قرار دهید و به راحتی آن را در زیر تخت خوابتان بگذارید.
shoes under با طراحی خاص کفش های شما را از خاک و رطوبت و حشره حفظ می کند . به وسیله دسته نایلونی محکم آن شما به راحتی می توانید آن را حرکت دهید و پیشنهاد می کنیم که shoes under را تهیه کنید و مطمئن باشید که از داشتن آن پشیمان نخواهید شد

قیمت:15000تومان



خرید پستی:برای خریدجا کفشی (shoes under)، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


وقتی به بافت ساده لایه لایه مو از دو طرف سر در حین بافت اضافه شود . بافت فرانسوی ایجاد میگردد. . در بافت فرانسوی از بافت ساده از رو استفاده میشود . در زیر چگونگی بافت آن نشان داده میشود.

 
 
دسته ای از مو را از جایی که میخواهید بافت شروع بشود جدا کنید.

 

 



با فرو کردن انگشت نشانه و انگشت وسط مو به سه دسته ی مساوی تقسیم میشود.

با کمک دست چپ این لایه را از بقیه مو جدا کنید. ابتدا یک بافت ساده ی سه تایی بزنید یعنی رشته ی سمت راست را به حالت ضربدر بر روی رشته ی وسطی بگذارید و رشته ی سمت چپ را بر روی رشته ی وسط فعلی بگذارید. در واقع تا اینجا شما فقط یک رج بافت ساده زده اید.

 

از سمت راست سر یک رج مو جدا کنید.

 

این رج جدا شده را بر روی رشته ی میانی فعلی بگذارید و یک بافت ساده بزنید. یعنی لایه ی سمت راست را بر روی لایه ی وسط که به آن رج جدید را اضافه کرده ایم بگذارید.

همین کار را هم در سمت چپ سر میکنیم . یعنی یک رج از سمت چپ سر جدا میکنیم و به لایه ی وسطی اضافه کرده یک بافت ساده میزنیم.

این کار را مرتب ادامه میدهیم یعنی به ترتیب از سمت چپ و راست رجهای مو را جدا میکنیم و به لایه ی وسط اضافه میکنیم و یک بافت میزنیم .

در نهایت انتهای مو را با روبان یا کش مو گره میزنیم.
 

 
منبع:forum.patoghu.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد