خواص سیب

http://nikfun.com/wp-content/uploads/2011/01/apple-full.jpg


boxa65j5ngagaud54b3h.gif

اسنپن اسلایس


http://www.100kala.com/pic/product/600/29-1270541662.jpg

snap n slice جهت ورقه کردن خیار، پیاز، هویج و...
وسیله ای خوب برای تهیه سالاد
با تیغه استیل در رنگهای مختلف

اگر دوست دارید که قطعه های یکسان از میوه های دلخواه خود داشته باشید کافیست اسنپ اسلایس را تهیه و از آن استفاده کنید

قیمت:14900تومان


خرید پستی

پوست سیب پنج برابر سیب ویتامین دارد
میوه ها انواع و اقسام فراوانی دارند که از میان آنها، برخی دارای مزیتهای بیشتری از نظر مواد حیاتی و خواص غذایی هستند که سیب نیز از این نوع میوه هاست.
سیب دارای فواید فراوانی است. از امام صادق (ع) روایت شده که بهتر از سیب، تب بری نداریم.
خوردن یک سب در روز، همیشه ما را از دکتر بی نیاز می کند. سیب دارای آهن، آب، پروتئین، چربی، کلسیم، مس، فسفر و ید است که ید آن برای تقویت غدد مفید است. این میوه همچنین دارای ویتامین A,B,C,B2,E و نیکوتیل است.
سیب مسواک طبیعی دندان است، دندانها را سالم و دهان را ضدعفونی می کند. کسانی که از بوی بد دهان رنج می برند، می توانند با سیب آن را برطرف کنند.
سیب تقویت کننده فکر است. ترشی سیب، ترشح غدد، به ویژه بزاق را زیاد می کند. پوست سیب 5 برابر سیب ویتامین دارد. آب سیب اطفال و شیرخواران را صبور می کند. سیب مقوی قلب، پاک کننده معده، تصفیه کننده خون و یاری دهنده ریه است. سیب دارای خاصیت ضدعفونی کننده بوده و اثر ضدعفونی کننده سیب کال از رسیده آن بیشتر است.
نمک طعام سیب از همه میوه ها کمتر است و برای مبتلایان به اوره مفید است. سیب سنگ کیسه صفرا و کلیه ها را حل می کند. برای بیماران کبدی نیز مفید است. اسهال را به خوبی معالجه می کند، برای مبارزه با دل به هم زدگی، پیچش دل و استفراغ، کوه گرفتگی ، دریازدگی و هوازدگی و همچنین برای زنهای باردار بسیار اثر مطلوب دارد.
سیب در معالجه مرض چاقی مؤثر است. سیب برای مبتلایان به بیماری مفاصل نیز تجویز می شود. خاصیت خنثی سازی سم دارد و برای مجاری ادرار و سینه درد نافع است. همچنین از پخته آن برای هضم غذا و از بین بردن سوء هاضمه می توان استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد