آموزش آرایش مناسب با عینک طبی



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

خط چشم طبیعی(سرمه)


خط چشم طبیعی درجه یک بدون حساسیت به صورت مداد خط چشم بسیار زیبا


قیمت: 12,000 تومان


روش خرید: برای خرید خط چشم طبیعی(سرمه)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


بسیاری از بانوان که عینک میزنند هر آرایشی را بکار میبرند و فکر میکنند که چون عینک میزنند چشمانشان در پشت عینک پنهان میشود. اما در حقیقت این طور نیست. ما به شما پیشنهاد میکنیم برای مناسبترین آرایش هنگامی که عینک میزنید از این فنون ساده استفاده کنید و این فنون شامل سایههایی میشود که مناسب با عینک شما میباشد. به یاد داشته باشید که عینک میتواند آرایش شما را تقویت کند بنابراین باید زمانیکه آرایش میکنید خیلی با احتیاط عمل کنید.
 
اگر شما نزدیک بین هستید.
 هنگامیکه شما از عینک نزدیک بین استفاده میکنید چشمهایتان به نظر کوچکتر میرسند در نتیجه خوب است که سایههایی به رنگهای صورتی یا آبی برای چشمتان بکار ببرید. یک خط نازک مداد یا خط چشم میتواند به زیباتر شدن چشمها کمک کند. آرایش چشمها را نزدیک به مژهها انجام دهید و برای ایجاد ظاهری اغواکننده کمی سایه روشن پایین ابروها اضافه کنید تا بر چشمهایتان تاکید بیشتر شود. مراقب باشید و با احتیاط از ریمل استفاده کنید، مژهها نباید عینکتان را لمس کند و سعی کنید از ریملهای ضد آب استفاده نکنید.
 
اگر شما دوربین هستید.
دراین صورت چشمهای شما بزرگتر به نظر میرسد. و باید سایههایی که به کار میبرید مات باشند مانند بژ، قهوه ای، صورتی و پرتغالی . اگر شما از خط چشم هم به صورت باریک استفاده کنید اثری چشمگیر خواهد داشت. در ضمن اگر شما استیگماتیسم هم هستید میتوانید آرایش قویتری داشته باشید. و مداد چشم را میتوانیدبرای هر دو پلکتان البته بادقت به کار ببرید و سایههایی که بکار میبرید هماهنگ با رنگ چشمتان انتخاب کنید.
از بکار بردن سایههای به رنگ خاستری مایل به آبی و سبز اجتناب کنید زیرا این قبیل سایهها نگاه شما را تیزتر میسازد. و درانتها بایک ریمل و برق لب آرایش خود را کامل کنید.در ضمن این نکته بسیار مهم است که برای این قبیل چشمها باید توجه داشته باشید که سایهها لکهدار و رگهدار نشوند زیرا عیوب این آرایشها با زدن عینکهای دوربین نمایانتر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد