دستور غذایی جدید و خوشمزه با ماکارونی!




boxa65j5ngagaud54b3h.gif

تیبل میت Table Mate

تیبل میت Table Mate

Table Mateمفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند . فقط کافیست بنشینید و Table Mateرا با یک انگشت به طرف خود بکشید .
مشکل میزهای سنتی این است که چون نمی توان آنها را به سمت خود کشید باید خودتان به طرف آن حرکت کنید که این مشکل در Table Mate حل شده یعنی راحت می نشینید و به سادگی میز را به سمت خود حرکت می دهید .
این میز با پایه های محکم و لبه های صاف با امنیت کامل همیشه قابل استفاده است بنابراین Table Mate راحت ترین میزی است که تاکنون ساخته شده ، چون به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد . از Table Mate می توانید برای مطالعه کردن ، خوردن تنقلات ، به عنوان میز غذاخوری کودکان ، باغبانی و یا حتی در گاراژ به عنوان میز ابزار استفاده کنید .
Table Mate در شش ارتفاع مختلف و 3 زوایه تنظیم می شود و این بدین معناست که می توانید از یک میز به جای هجده میز استفاده کنید شما می توانید فقط با دو انگشت به راحتی این میز را بلند کرده و به هر جایی که می خواهید ببرید ، این میز به شکلی باورنکردنی محکم بوده و توان تحمل وزنی معادل 22کیلو گرم را داراست .

قیمت:24000تومان

خرید پستی:برای خریدتیبل میت Table Mate، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ماکارونی یکی از غذاهای مورد علاقه کودکان است . این روش طبخ جدید ماکارونی به شما کمک میکند تنوعی به یکی از غذاهای معمول بدهید .  

مواد لازم:

ماکارونی=500 گرم

پیاز قرمز=2 عدد متوسط

روغن=به مقدار لازم

گوجه فرنگی=2 عدد متوسط

فلفل دلمه سبز=1 عدد

هویج رنده شده=1 عدد

قرص طعم دهنده مگی=1 عدد

ادویه کاری=1 قاشق مرباخوری

گشنیز تازه ریز شده=2/1 لیوان

مواد لازم برای سس:

خامه=1 لیوان

پنیر مایع=2/1 لیوان

سس مایونز=2 قاشق غذاخوری

پنیر پارمیزان رنده شده=2/1 لیوان

طرز تهیه:

1. ماکارونی را طبق دستور روی پاکت بپزید سپس آبکش کنید.

2. پیاز را به صورت ریز خلال کرده در ماهیتابه همراه با کمی روغن سرخ کنید سپس گوجه فرنگی ها را به صورت مکعبی کوچک خرد کرده به پیاز اضافه کنید.

3. فلفل دلمه را به صورت ریز خرد کرده همراه هویج رنده شده به مواد اضافه کنید و مواد را با قاشق چوبی هم زده روی حرارت ملایم کمی تفت دهید سپس ادویه را به مواد اضافه کنید. روی مواد کمی آب ریخته و بگذارید کمی مواد بجوشد.

4. گشنیز ریز شده را به مواد اضافه کرده بگذارید مواد روی حرارت ملایم به مدت 5 دقیقه بجوشد سپس ماکارونی پخته شده را به آن اضافه کرده بگذارید روی حرارت بماند تا وقتیکه مواد به اندازه 4 قاشق آب داشته باشد

5. مواد بدست آمده را در ظرف پیرکسی بریزید.

6. مواد لازم برای سس بجز پنیر را با هم مخلوط کرده روی سطح ماکارونی بریزید.
 7. پنیر پارمیزان رنده شده را روی سطح مواد بپاشید.
 


8. ظرف را به مدت 15 دقیقه با حرارت 165 درجه سانتیگراد در فر قرار دهید تا روی پنیر طلایی رنگ شود.
ماکارونی شما حاضر است. نوش جان!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد