مناسب‌ترین تغذیه برای تناسب اندام خانمها


۱/  آووکادو

کاهش میزان کلسترون بد خون توسط این ماده به بدن کمک می‌کند تا سلامتی و شادابی خود را حفظ کند. تحقیقات دانشگاه بوفالو نشان داده خانمهای ورزشکار دونده‌ای که روزانه کمتر از ۲۰ درصد روغن مصرف می‌کنند بیشتر از کسانی که حداقل ۱۳ درصد روغن مصرف می‌کنند دچار جراحت و آسیب می‌شوندPeter j Horvath  استاد این دانشگاه اظهار می‌کند این مشکل برمی‌گردد به رژیمهای بسیار کم کالری که توسط این خانمها رعایت می‌شود و این رژیم ماهیچه‌‌ها را ضعیف می‌کند‌‌Leslie Bonci مدیر برنامه‌ریزی تغذیه‌ای مرکز پزشکی پیترزبورگ می‌گوید :”چند تکه کوچک آووکادو در روز می‌تواند کمبود روغن را در خانمهایی که نسبت به مصرف روغنها حساسند جبران نماید.”

۲/  نان شیرینی گندمی

به گفته Jackie Berning مدرس تغذیه دانشگاه کولورابو و مشاور تیم‌های ورزشی، نان شیرینی‌های حلقوی بهترین گزینه قبل از انتخاب شیرینی‌هاست. به دلیل وجود فیبر در این شیرینی‌ها معده آن را به آرامی ‌هضم می‌کند در نتیجه آزاد شدن انرژی نیز به آرامی‌ صورت می‌گیرد.






۳/ موز

این میوه سرشار از پتاسیم بوده و برای درد پهلو نیزخوب است.اگر چه کمبود سدیم در تحلیل عضلات موثر است اما تحقیقات نشان داده پتاسیم نیز در این میان نقش دارد. پتاسیم در جذب آب از دست رفته بدن در اثر عرق کردن نقش بسزایی دارد. موز همچنین سرشار از کربوهیدراتهای انرژی‌زاست. یک موز متوسط ۴۰۰ میلی گرم پتاسیم دارد که به اندازه پتاسیم موجود در دو تکه نام گندم است.

۴/ توتها

در پی تحقیقات اخیر صورت گرفته در باره توتها این مواد در لیست ۲۰ مواد حاوی آنتی اکسیدان قرار گرفت. تنها چند دانه زغال اخته،تمشک و توت سیاه بهترین منبع این ماده غذایی است که ماهیچه‌ها را از صدمات رادیکالهای آزاد که در پی ورزش ایجاد می‌شود حفظ می‌کند. سعی کنید این میوه را با پوست میل کنید. هر چه رنگ آنها تیره‌تر باشد خاصیت‌شان بیشتر می‌شود.

۵/  هویج

چشمان خود را ببندید و تصورکنید دارید یک شکلات را با صدای خش خش می‌خورید. هویج حاوی کربوهیدراتهای مرکب است که انرژی را به ماهیچه‌ها میرساند و همچنین سرشار از پتاسیم برای کنترل فشار خون و جلوگیری از انقباض ماهیچه‌هاست. نصف فنجان هویج تنها دارای ۳۵ کالری است.

۶/برشتوک غلات

مواد غذایی سالمی‌که سرشار از کربوهیدراتهای مرکب و پروتئین سازنده ماهیچه‌هاست. یک ساعت قبل از شروع ورزش به میزان ۲۰۰ کالری غذای سبک مصرف کنید که حاوی ۴/۳ فنجان غلات با ۴ اونس شیر پر چرب باشد. زمانی که قبل از ورزش کردن با تغذیه مناسب انرژی لازم را به بدن خود می‌رسانید، می‌توانید سخت‌تر و طولانی‌تر ورزش کنید و بعد از اتمام ورزش هم به پر خوری روی نمی‌آورید.






۷/ ران مرغ

کمبود آهن و روی در بدن باعث ایجاد خستگی در شما می‌شود. ران مرغ و یا بوقلمون با روش پخت آب پز این کمبود را جبران می‌کند. گوشت ماکیان(مرغ و…) به نسبت گوشت قرمز از میزان چربی کمتری برخوردار است و در عین حال سرشار از آهن و روی و ویتامینهای گروه B است که خانمها شدیداً به این مواد نیاز دارند.

۸/ شیر کا کائو

به غیر از کلسیم در شیرعناصر دیگری نیز یافت می‌شوند. در واقع می‌توان گفت شیر یک غذای کامل است که انرژی مفید بسیار زیادی به انسان می‌دهد و در عین حال کالری بدن را بالا نمی‌برد. نوع کاکائویی آن هم دقیقاً سرشار از کلسیم، ویتامین و مواد معدنی است. اما مطالعات جدید نشان داده است کاکائو در تقویت ماهیچه‌ها نیز نقش بسزایی دارد.

۹/ پنیر کم‌چرب

هرنصف فنجان از این نوع پنیر حاوی ۱۴ گرم پروتئین، ۷۵ میلی‌گرم کلسیم و ۵  گرم کربوهیدرات است. پروتئین موجود در پنیرماهیچه‌های میکروسکوپی را که در اثر تمرینات سخت ورزشی تحلیل رفته‌اند تقویت می‌کند.

۱۰/ زغال اخته

این میوه بسته‌بندی شده، سرشار از کربوهیدرات(در هر ۴/۱ فنجان ۲۵ گرم ) است. علاوه بر آن حاوی ترکیبات proathocyanin است که در درمان عفونتهای ادراری و تکرر ادرار بسیار موثر است.

۱۱/ تخم مرغ

یک عدد تخم مرغ در روز ۲۱۵ میلی گرم از کلسترول خون را تامین می‌کند. انجمن قلب آمریکا مصرف روزانه بیش از ۳۰۰ میلی گرم پیشنهاد می‌کند. به علاوه، زرده تخم مرغ منبع خوبی از آهن و سرشار از لسیتین است.

۱۲/ بذرکتان زمینی

کتان سرشار از فیبر است که به آن لیگنان گفته می‌شود و برای سلامتی روده‌ها مفید است. این ماده حاوی فیبرهای قابل محلول و غیر محلول در آب می‌باشد که بدن را تنظیم می‌کنند. زمانی که ورزش سخت انجام می‌دهید روزانه ۱ تا ۲ قاشق سوپخوری از این ماده را با غلات مخلوط کرده و مصرف نمایید.






۱۳/ پرتقال

میوه‌ای که در تمام طول سال قابل دسترس است و سرشار از ویتامین c است و به بافتهای ماهیچه کمک میکند . یک عدد پرتقال حاوی مقدار ۷۵ میلی گرم ویتامین c است که یک خانم در طول روز نیاز دارد. این ویتامین در ساخت کلاژن نقش اساسی دارد واستخوانها را قوی می‌کند.

۱۴/ بادام زمینی

مصرف روزانه ۲ اونس بادام زمینی، قدرت ماهیچه‌ها را بالا می‌برد. روغن موجود در این ماده با دادن انرژی به ماهیچه‌ها باعث می‌شود که ماهیچه‌ها گلیکوژن را در خود ذخیره کنند و از روغن گرفته شده از بادام برای آزاد کردن انرژی استفاده کنند.

۱۵/ سیب زمینی

مقداری نمک و یک عدد سیب زمینی پخته شده یک دستور غذایی ساده و محلول در آب را تشکیل می‌دهد. سدیم و پتاسیم به حفظ تعادل مایعات بدن در بیرون و خارج از سلولها کمک کرده و منجر به عملکرد بهینه ماهیچه ها می‌شود.

۱۶/ ماهی سالامون

این ماهی برای قلب بسیار مفید است و اما تحقیقات جدید نشان داده است روغن‌ِهای اشباع شده تک واحدی و روغنهای امگا ۳ چربیهای شکمی‌ را کاهش می‌دهند و این مسئله می‌تواند برای خانمها مفید باشد تا با کاهش چربی‌های بطنی، تخمدانهای خود را تقویت کنند.



دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاست دستگاهی است که بیشتر در منازل کاربرد دارد وجهت بسته بندی مواد غذایی خانگی مانند مرغ، ماهی ، سبزی و غیره درون پاکت های پلاستیک، استفاده میشود تا با جلوگیری از ورود هوا از فساد آنها جلوگیری کند.
از ویژگی های این دستگاه میتوان به سادگی استفاده از آن نام برد . و شما با بسته بندی مواد غذایی خانگی نظم وپاکیزگی را برای آشپزخانه به ارمغان آورید.

 قیمت:
4500 تومان


خرید پستی:برای خریددستگاه دوخت پلاستیک، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


چگونه یک کیف دستی زنانه را مرتب کنید


هر زنی بنا بر استفاده از کیف دستی باید آن را تهیه و مرتب کند. روزگاری کیف دستی خانم‌ها فقط برای تزئین به‌کار می رفت ولی در حال حاضر کیف یک همراه مناسب برای خیلی از مناسبات برای خانم‌ها است. به همین دلیل شما ازپیشنهادهای ما برای مرتب نمودن کیف خود استفاده کنید.

 
مرحله 1
کیف خود رابر روی میز خالی کنید و به آنچه که از درون کیف شما بیرون می‌آید توجه کنید. چیزهایی که به درد شما نمی‌خورد را دور بریزید مثل یک لیست خرید و یا جعبه آدامسی که تمام شده است. بعد به سراغ کیف پول خود بروید، قبض‌هایی که از تاریخ آ‌ن‌ها زمان طولانی گذشته یا فیش‌های دستگاه‌ةای خودپرداز را از کیف خارج و پول‌های خود را مرتب کنید. چیزهایی که لازم است در کیف شما حتماْ باشد، کیف پول، تلفن همراه و چند قطعه از لوازم آرایشی مثل رژ لب و یک سایه است.


مرحله2 
وسایل آرایشی که می‌خواهید به همراه داشته باشید را در درون یک کیف کوچک آرایش قراردهید. دفترچه یادداشت خود را نیز به همراه یک قلم را نیز در کیف کوچک دیگری جای دهید. کیف پول خود را همیشه در جایی بگذارید که در دسترس باشد.  همچنین یک سری دارو همیشه باید همراه شما باشد برای آنها هم کیف کوچکی را انتخاب کنید. در حال حاضر شما جند کیف کوچک دارید که به راحتی در کیف دستی شما جای می‌گیرد.


مرحله 3
شما ممکن است از یک کیف کوچک برای یک مناسبت و یا یک کیف بزرگ در جای دیگر استفاده کنید. شما بسته به نوع شرایط خود و کیف‌تان می‌توانید چند وسیله را از کیف خود حذف و یا به آن اضافه کنید به عنوان مثال، شما در کیف دستی کوچک می‌توانید قلم و دفترچه یادداشت داشته باشید  ولی در کیف بزرگ‌تر می‌توانید به قلم و دفترچه، تقویم و نقشه نیز اضافه کنید. و به یاد داشته باشید که هر چند روز یک‌بار کیف پول خود را تمیز کنید.


مرحله 4
جا‌به‌جایی وسایل خود را آغاز کنید. کیف پول و کیف دارو را که همیشه باید در دسترس باشد را در اولویت قرار دهید. معمولاْ در کیف بزرگ یک کیف دستی کوچک نیز برای خود تعبیه کنید. ممکن است شما در محل کار خود مجبور شوید به مأموریت کوتاه اداری بروید و به بردن کیف دستی  بزرگ نیازی نباشد. در آن صورت می‌توانید کیف دستی کوچک را که فقط وسایل مورد نیاز در آن قرار دارد را با خود ببرید.


مرحله 5
کیف دستی خود را برای مرتب نمودن بررسی کنید، کیف‌های کوچک پلاستیکی و یا پارچه ای برای مصارف داخل کیف شما وجود دارد. بعد از اینکه شما کاملاْ کیف خود را مرتب کردید، استفاده از آن به مراتب برای شما در هر شرایطی راحت‌تر می شود.
گوش پاکن چراغ دار


گوش پاکن چراغدار به همراه سه سر برای کسانی که همیشه مشکل تمیز کردن گوش داشتن و همچنین کودکان شما که به راحتی می توانید آن را ضد عفونی کنید کاری که با گوش پاکن های معمولی نمی توان کرد و کاملا به صرفه برای شما چون برا ی مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید و چراغ داخل گوش شما را روشن خواهد کرد و راحت تر می توانید از آن استفاده کنید


قیمت: ۴۲۰۰ تومان


خرید پستی:برای خریدگوش پاکن چراغدار ، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

آموزش سبزی آرایی سری سوم

پروانه


http://www.schoolnet.ir/~nezammafi/docs/sargarmi/sabzi/3.jpg



وسایل مورد نیاز :

گوجه فرنگی - چاقو - تخته چوبی

روش کار :

نصف گوجه فرنگی را به 4 حلقه تقسیم کنید. (هرکدام به ضخامت نیم سانتیمتر) بطوری که در انتها به هم وصل باشند.

سه حلقه زیرین را از وسط شکاف دهید.

شاخک و سر پروانه را فرم دهید.

بدن آماده شده را روی سر پروانه قرار دهید.




spin spa ( تن شوی برقی )



برس تن شوی spin spa شامل موارد زیر است : 1- دسته شستشوی spin spa

2- میکرو درما ، که بوسیله ان می توانید بدن خود را به صورت دلخواه شستشو دهید 

3- یک سر اسفنجی برای شستشو

4- سر ماساژ دهنده برای اعضای زخمی بدن
5-یک سر با پرزهای نرم برای شستشوی روزانه


قیمت: 17,800 تومان


روش خرید: برای خرید spin spa ( تن شوی برقی )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



آموزش سبزی آرایی سری دوم

گل نیلوفر آبی


http://www.schoolnet.ir/~nezammafi/docs/sargarmi/sabzi/2.jpg



وسایل مورد نیاز :

پیاز  - چاقوی حکاکی - رنگ خوراکی

روش کار :

پیاز را پوست کنده ، درقسمت سر پیاز با کمک نوک چاقو ، 8 تا 9 گلبرگ ایجاد کنید ، سپس خطوط گلبرگها را با چاقو شکاف دهید.

سر پیاز باقی مانده را جدا کنید.

لایه های پیاز را باکمک نوک چاقو باز کنید.

پیاز گل شده  را در آب سرد رنگی بگذارید.


HTML clipboard

چرخ خیاطی دستی



چرخ خیاطی کوچک و بسیار راحت حتی برای شمایی که نمی توانید با چرخ خیاطی معمولی کار کنید مناسب برای سفر به همراه یک سوزن نخ کن و قطعه برای نخ بزرگ

قیمت: 4500 تومان


HTML clipboard

خرید پستی:برای خریدچرخ خیاطی دستی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید


بیف استروگانف

http://aftab.ir/lifestyle/images/aa0591a10a9d06b2f202a271294b599e.jpg


مواد لازم:

گوشت مغز ران گوساله یا راسته پاک کرده=یک کیلو
روغن یا کره=100 گرم
پیاز متوسط=3 تا 4 عدد
آرد=یک قاشق سوپخوری سرخالی
خامه=150 گرم
سیب زمینی پشندی=1 کیلو و نیم
نمک و فلفل=به مقدار کافی
روغن فراوان برای سرخ کردن سیب زمینی
سس سفید=2/1 پیمانه




طرز تهیه:

پیاز را خلال و در روغن سرخ می کنیم تا طلایی شود.گوشت را ورقه ورقه و بعد خلال می کنیم و می شوییم و داخل پیاز می ریزیم.حرارت را ملایم می کنیم و در ظرف را می گذاریم تا آب گوشت کاملا کشیده شود. یکی دو لیوان آب در ظرفی می ریزیم و می گذاریم گوشت بپزد ولی زیاد له نشود و آب گوشت تمام شود؛بعد آرد را داخل گوشت می ریزیم و کمی نمک و فلفل می ریزیم و بهم می زنیم.بعد نصف لیوان آب اضافه می کنیم و می گذاریم دو سه جوش بزند و سس آن غلیظ شود.سیب زمینی ها را پوست می کنیم و با دست یا با ماشین مخصوص بلند و باریک به نازکی یک چوب کبریت خلال می کنیم و می شوییم و در صافی می ریزیم تا آب سیب زمینی کاملا گرفته شود.روغن فراوان را داغ می کنیم و سیب زمینی را بدفعات در روغن سرخ می کنیم؛سیب زمینی را نباید زیاد در روغن بهم زد زیرا له می شود،گاهی با احتیاط سیب زمینی را بهم می زنیم وقتی سیب زمینی سرخ و برشته و کاملا خشک شد،با کفگیر از داخل روغن بیرون می آوریم و در صافی می ریزیم تا روغن آن گرفته شود و تمام سیب زمینی ها را بهمین طریق سرخ می کنیم.گوشت را در دیس می ریزیم،خامه و سس سفید را روی گوشت می دهیم و سیب زمینی آماده شده را رو یا اطراف گوشت می ریزیم.



پنکه دستی


پنکه دستی

آیا گرما شما را کلافه کرده است و دوست دارید همیشه باد خنکی به شما بخورد پس پنکه دستی ما را حتما امتحان کنید و مطمئن باشید هرگز آن را از خود جدا نخواهید کرد

قیمت: 4500 تومان

خرید پستی:برای خریدپنکه دستی ، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

آموزش سبزی آرایی سری اول


گل رز


http://www.schoolnet.ir/~nezammafi/docs/sargarmi/sabzi/1.jpg



وسایل مورد نیاز :

پیاز - چاقو - چاقوی حکاکی - رنگ خوراکی

روش کار :

پیاز را پوست کنده ، یک سوم آنرا از سر جدا  کنید.

روی اولین لایه پیاز از خارج 5 گلبرگ بزرگ ایجاد کنید.

گلبرگها را فرم دهید.

ردیف دوم گلبرگها را بین گلبرگهای ردیف اول بوجود آورید ، به همین ترتیب تا آخرین لایه پیاز ادامه دهید.

گلها را در آب سرد رنگی بگذارید.


پد اگ ped egg 



پد اگ ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است


راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و



به آرامی پوست مرده و پینه های مرده



پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند
کاربرد آسان و کار کرد سریع از ویژگی های این محصول می باشد


این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می کند



و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود



و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت:۴۵00تومان

خرید پستی:برای خریدپد اگ ped egg، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

لباس عروس با حجاب سری اول


لباس عروس ایرانی


لباس عروس ایرانی



لباس عروس ایرانی



لباس عروس ایرانی


لباس عروس ایرانی


لباس عروس ایرانی


دستبند نگین فیروزه

دستبند نگین فیروزه


به روز باشید تا متفاوت شوید

زیبایی خیره کننده ،این دستبندهارا امتحان کنید

فوق العاده شیک و زیبا

قدرت افسون گری خود را تماشا کنید

یک دستبند با نگین های زیبا

 قیمت: 
9900
تومان

خرید پستی:برای خریددستبند نگین فیروزه، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

کیک اسفنجی


http://i16.tinypic.com/6fzg77p.jpg



مواد لازم:

تخم مرغ 6 عدد
آرد 2 پیمانه-1 قاشق سوپخوری یا 225 گرم
شکر 1پ+1قاشق سوپخوری یا 220 گرم
وانیل کمی
بیکینگ پودر 1و نیم قاشق چایخوری(BP)

آب جوش 2 قاشق سوپخوری




طرز تهیه:

فر را با حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کنید.قالب گرد 25 سانتی را با کاغذ روغنی بپوشانید.آرد و (BP) را با هم الک می کنیم

تخم مرغ ها را با هم زن برقی می زنیم تا سفید و پوک شود.سپس شکر را "به تدریج"اضافه کنید و بعد از هر بار اضافه کردن خوب هم بزنید .در نهایت آب جوش و آرد الک شده را اضافه کرده و به طور دورانی با هم مخلوط کنید و درون قالب ریخته به مدت 25 دقیقه در فر قرار دهید


اسنپن اسلایس
اسنپن اسلایس

snap n slice جهت ورقه کردن خیار، پیاز، هویج و...
وسیله ای خوب برای تهیه سالاد
با تیغه استیل در رنگهای مختلف

اگر دوست دارید که قطعه های یکسان از میوه های دلخواه خود داشته باشید کافیست اسنپ اسلایس را تهیه و از آن استفاده کنید

قیمت: 14900 تومان

خرید پستی:برای خریداسنپن اسلایس، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


صندل زنانه سری اول

http://pix2pix.org/my_unzip/1209486889asdasd.jpg




http://pix2pix.org/my_unzip/12094868892cn8rxj.jpg




http://www.iranoffside.com/catch/data/a4224/1209486889bgcsx2.jpg



http://pix2pix.org/my_unzip/12094868892yuyfcw.jpg




http://i36.tinypic.com/muxw1y.jpg



http://s4.tinypic.com/2nvqdra.jpg



اتو مو مسافرتی


اتو مو مسافرتی

شما هم جزء آن دسته از افرادی می باشید که موهایتان وز میکند یا فر دارد و همیشه نیاز به اتو مو دارید؟ و در مسافرتهای خود باید اتو مو بزرگ خود را با خود ببرید ؟

ما مشکل شما را حل کردیم
اتو مو کوچک که به راحتی در کیف شما جای می گیرد مخصوص مسافرت و مهمانی

قیمت: 9000 تومان


خرید پستی:برای خریداتو مو مسافرتی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

لباس کودک سری اول




http://www.loo3.com/loo3/14/loo3-10.jpg





http://pix2pix.org/my_unzip/1205354073a9712.jpg




http://www.negahak.com/upload/b-mvnkjfflieoir.jpg






http://i37.tinypic.com/5fg5xk.jpg




http://www.bestbridalprices.com/images/eden/flowergirls/12145_l%5B1%5D.jpg


بوگیر کفش



بوگیر کفش

آیا از اینکه کفش های شما بوی نامطبوعی دارد ناراحتید ؟و دنبال راه حلی برای این مشکل هستید ؟
کافیست این بوگیر را تهیه و آن را یک شبانه روز در کفش خود قرار دهید تا به معجزه آن پی ببرید

قیمت: 9000 تومان

خرید پستی:برای خریدبوگیر کفش ، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.