روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا


boxa65j5ngagaud54b3h.gif
پلاستیک جادویی
پلاستیک جادویی


آیا میوه ها و سبزیجات شما به زودی خراب می شوند و شما مجبورید که آنها را دور بریزید و این از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست یا مجبورید که به تعداد کم میوه خریداری کنید که این هم به صرفه نیست

ما مشکل شما را حل کرده ایم شما باخرید این پکیج که شامل 10 عدد پاکت کوچک در سایز 38*25 و 10 عدد پاکت بزرگ در سایز 42*30 تمام خواص و ویتامین های میوه و سبزیجات را در خودشان حفظ می کنید و آنها را تا مدتی بیش از معمول تازه نگه میدارید

 
قیمت:8000تومان

خرید پستی:برای خریدپلاستیک جادویی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

خواص خیار


http://2.bp.blogspot.com/_amtU1POy0iU/STZpo8ceSQI/AAAAAAAAGgo/uQjOUHWj_Us/s400/Cucumber+seed.jpg



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

اسنپن اسلایس



snap n slice جهت ورقه کردن خیار، پیاز، هویج و...
وسیله ای خوب برای تهیه سالاد
با تیغه استیل در رنگهای مختلف



اگر دوست دارید که قطعه های یکسان از میوه های دلخواه خود داشته باشید کافیست اسنپ اسلایس را تهیه و از آن استفاده کنیدقیمت:14900تومان

خرید پستی:برای خریداسنپن اسلایس، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پستی

ادامه مطلب ...

دکوراسیون اتاق خواب سری دوم

http://decomod.files.wordpress.com/2008/02/waverly1175481043.jpg?w=460&h=305



boxa65j5ngagaud54b3h.gifطراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی داخلی و دکوراسیون



این مجموعه در بر گیرنده عکسهای داخلی و دکوراسیون با کیفیت بالایی می باشد . و می توانید آنها را دز سایزهای مختلف چاپ کنید و از آنها برای طراحی داخلی بهره ببرید

این مجموعه شامل گروه بندیهای زیر میباشد:

پذیرایی

دکوراسیون

آشپزخانه

سرویس بهداشتی

دروپنجره

محیطهای خارجی


قیمت: 6,000 تومان



روش خرید: برای خرید طراحی داخلی و دکوراسیون، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید طراحی داخلی و دکوراسیون

ادامه مطلب ...

دستور غذایی جدید و خوشمزه با ماکارونی!




boxa65j5ngagaud54b3h.gif

تیبل میت Table Mate

تیبل میت Table Mate

Table Mateمفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند . فقط کافیست بنشینید و Table Mateرا با یک انگشت به طرف خود بکشید .
مشکل میزهای سنتی این است که چون نمی توان آنها را به سمت خود کشید باید خودتان به طرف آن حرکت کنید که این مشکل در Table Mate حل شده یعنی راحت می نشینید و به سادگی میز را به سمت خود حرکت می دهید .
این میز با پایه های محکم و لبه های صاف با امنیت کامل همیشه قابل استفاده است بنابراین Table Mate راحت ترین میزی است که تاکنون ساخته شده ، چون به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد . از Table Mate می توانید برای مطالعه کردن ، خوردن تنقلات ، به عنوان میز غذاخوری کودکان ، باغبانی و یا حتی در گاراژ به عنوان میز ابزار استفاده کنید .
Table Mate در شش ارتفاع مختلف و 3 زوایه تنظیم می شود و این بدین معناست که می توانید از یک میز به جای هجده میز استفاده کنید شما می توانید فقط با دو انگشت به راحتی این میز را بلند کرده و به هر جایی که می خواهید ببرید ، این میز به شکلی باورنکردنی محکم بوده و توان تحمل وزنی معادل 22کیلو گرم را داراست .

قیمت:24000تومان

خرید پستی:برای خریدتیبل میت Table Mate، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

جدیدترین مدل های کیف سال ۲۰۰۹

http://www.img98.com/images/xb8mrksvq7qdu3od1zgn.jpg



boxa65j5ngagaud54b3h.gif


دفتر خاطرات چوبی

دفتر خاطرات چوبی



مخصوص ولنتاین



آیا شما دوست دارید که وقایع روزمره خود را در جایی یادداشت کنید تا همیشه بتوانید آنها را مرور کنید و از لحظه های زیبای خود لذت ببرید ؟


دفتر خاطرات با جلد چوبی و خودکاری با بدنه چوبی بهترین وسیله برای ثبت زیباترین لحظه های زندگی شما عزیزان
در سایز 16*11



قیمت:4500تومان

خرید پستی:برای خریددفتر خاطرات چوبی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

مدل لباس نامزدی

http://www.up.irooniblog.com/images/x1xpaokzwcsxdytgisad.jpg



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

آموزش خیاطی از مبتدی تا حرفه ای



آموزش خیاطی از مبتدی تا حرفه ای دو دی وی دی و یک سی دی الگو


کلمات کلیدی:آموزش جامع خیاطی بصورت کاملا حرفه ای
آموزش حرفه خیاطی و جدیدترین مدل های لباس برای افراد خوش لباس
شامل : آموزش اصول خیاطی : آشنایی با وسائی رسم الگو - علائم قراردادی الگو - اندازه گیری بالاتنه - اندازه گیری دامن- اندازه گیری شلوار - مدلهای عکس لباس زنانه ، مردانه و بچگانه ( بدون الگو )
ژورنال 2003 ( Fashion 2003 ) مجموعه ای بی نظیر از مدلهای لباس و پوشاک- بلوز و پیراهن - بلوز و شلوار - بلوز دامن - کت - کت شلوار - کت دامن - ژاکت - لباس شب - پوشاک کودکان - شلوار - مانتو و پالتو - شو لباس - لباس های گوناگون ، قابل اسفاده بوسله کامپیوتر - همراه با نمای الگوهای مربوطه آموزش الگو برداری و یادگیری هنر خیاطی
الگوی شلوار
طراحی دمپای شلوار
دامن کلوش
دوخت زیپ مخفی
دامن ترک
آموزش خیاطی
آموزش الگو برداری-آموزش انواع برش-آموزش سایز گیری و مدل
آموزش انواع مختلفه دوخت-دوخت لباس برای کودک-دوخت لباسهای اسپرت-
طراحی و دوخت لباسهای مجلسی
VCD آموزش خیاطی به فارسی ، قابل استفاده در کامپیوتر و VCD
مدلهای لباس - لباس شب - لباس روز - کت و شلوار - لباس ورزشی - لباس مردانه - لباس زنانه - لباس نوزاد - لباس کودک - لباس عروس و نامزدی - بالماسکه - لباس زمستانی و تابستانی - کیف و کفش - مدل آرایش مو - گل عروس - کارت عروسی - حلقه های نامزدی و عروسی - ژورنال طلا و جواهرات و...
آموزش جامع نرم افزار آموزش خیاطی آموزش هنر خیاطی وآشنایی با لوازم خیاطی - آشنایی با انواع الگوها - آشنایی با اصول اولیه خیاطی - مشخصات انواع پارچه ها - مدلهای متنوع لباس محصول ویژه کدبانو های ایرانی برای یادگیری هنر خیاطی بصورت جامع و در کمترین زمان ممکن. با استفاده از این پکیج آموزشی کلاس آموزش خیاطی را به خانه خود بیاورید.


قیمت: 7,900 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش خیاطی از مبتدی تا حرفه ای دو دی وی دی و یک سی دی الگو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ادامه مطلب ...

مقایسه غذای دانشگاه در کشورهای مختلف


boxa65j5ngagaud54b3h.gif

آموزش آشپزی وشیرینی پزی

http://www.thesecretingredients.com/blog/wp-content/uploads/blogger/x/blogger2/7249/3937/1600/889052/16793066.jpg

کاملترین مجموعه شامل غذاهای ایرانی و خارجی جهت استفاده
بانوان در منزل این مجموعه با در بر داشتن مجوعه ای کامل
از روشهای آشپزی و شیرینی پزی کمک بسیار شایانی می باشد
برای بانوانی که می خواهند آشپزی و شیرینی پزی را اصولی فرا بگیرند.



امکانات نرم افزار

کاملترین مجموعه آموزش آشپزی

دستور تهیه انواع دسرها و سوپها

دستور تهیه ۹۰۰ غذای متنوع

قابلیت جستجواز روی نام غذا

دستور تهیه انواع سالادهای فصل

خواص مختلف مواد خوراکی


قیمت: 5,500 تومان



روش خرید: برای خرید آموزش آشپزی وشیرینی پزی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.





ادامه مطلب ...