بادکنک آرایی مجالس

http://marshal-modern.ir/Archive/9467.aspx



boxa65j5ngagaud54b3h.gif


آب پاش جادویی

آب پاش (Aqua globes)

اگر همیشه گیاهان خانگی شما خشک می شود و از بین می روند چون شما فراموش می کنید که به آنها آب بدهید حتما سعی کنید Aqua globes را تهیه کنید.
Aqua globes این هنر را دارد که به گیاهان به صورت اتو ماتیکی تا مدت 2 هفته آب بدهد .
Aqua globes برای گیاهان و گل های خانگی و صحرایی استفاده می شود .چنانچه خاک خشک شود Aqua globes آب به اندازه ای که برای گیاه لازم است از خود خارج می کند
 
قیمت:12000تومان

خرید پستی:برای خریدآب پاش (Aqua globes)، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ادامه مطلب ...

طرز تهیه آش رشته



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

کولاسک بطری بزرگ

کولاسک بطری بزرگ

ویژگی های منحصر به فرد این محصول عبارتند از
این محصول به طور همزمان قابلیت گرم نگه داشتن و سرد نگه داشتن محتویات خود را از 4 تا 20 ساعت دارا می باشد
این محصول در چند گونه متفاوت عرضه میگردد از جمله
جابطری:
انواع مایعات مانند نوشابه و آب معدنی و آب جوش چای یخ آبمیوه و.. به شکل واندازه بطری ها از 250 میلی لیتر تا 2/5 لیتر (با توجه به شکل و ابعاد استندارد ) طراحی و تولید شده است اندازه این محصول 24*32 سانتی متر و وزن آن حدود 5 گرم میباشد

قیمت
:5500تومان

خرید پستی:برای خریدکولاسک بطری بزرگ، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

تزئین با شکلات سری دوم

http://95.211.80.51/mail/content/150788/choco5.jpg



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

کولاسک استوانه ای

کولاسک استوانه ای

با استفاده از این کاور دیگر نیازی به خرید بطری آب سرد در بین راه سفر یا محل کار و.... نیستید،
تا مدت 10ساعت بطری را در حالت یخ وپس از 24 ساعت بصورت خنک نگه میدارد
ویا حتی میتوانید از آن به عنوان گرم نگهدارنده بطری آب گرم ویا شیشه شیر و... استفاده نمایید و دیگر فلاکس یا کلمن همراه نبرید
قیمت:7900تومان

خرید پستی:برای خریدکولاسک استوانه ای، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ادامه مطلب ...

خواص کشمش

http://iranut.com/images/rasin%5B1%5D-nut.jpg



boxa65j5ngagaud54b3h.gif



سیر خرد کن اعجاب انگیز


http://www.100kala.com/pic/product/600/29-1302108352.jpg


طرز استفاده:استفاده از آن نیاز به هوش سر شاری ندارد. ابتدا یک جفت دستکش یک بار مصرف آشپز خانه را می پوشید و پوست سیر را با کمک کارد آشپزخانه جدا می کنید. سپس درب این سیر خرد کن را باز کرده و سیر ها را لابه لای تیغه های استیل آن جای میدهید.
بعد درب انرا میبندیم و چند بار سر انرا میچرخانیم
و حال سیر خرد شده در اختیار شما قرارمیگیرد
با این سیر خرد کن کار شما بسیار راحت خواهد شد از این وسیله میتوانید بر ای خرد کردن گردو و .... استفاده کنید

قیمت:۴۵۰۰تومان


خرید پستی
ادامه مطلب ...

مدل پالتو سری اول

http://www.dukht.com/images/imagegallery/imageitem-big-081003100814-coat12.jpg




boxa65j5ngagaud54b3h.gif

پد اگ ped egg 





پد اگ ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است


راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و



به آرامی پوست مرده و پینه های مرده



پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند
کاربرد آسان و کار کرد سریع از ویژگی های این محصول می باشد


این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می کند



و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود



و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت:۴۵۰۰تومان


خرید پستی:برای خریدپد اگ ped egg، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

ادامه مطلب ...

لوازم خانه فوق پیشرفته

http://www.ibelieveinadv.com/commons/Cantina_Onion.jpg


boxa65j5ngagaud54b3h.gif

پلاستیک جادویی

پلاستیک جادویی

آیا میوه ها و سبزیجات شما به زودی خراب می شوند و شما مجبورید که آنها را دور بریزید و این از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست یا مجبورید که به تعداد کم میوه خریداری کنید که این هم به صرفه نیست

ما مشکل شما را حل کرده ایم شما باخرید این پکیج که شامل 10 عدد پاکت کوچک در سایز 38*25 و 10 عدد پاکت بزرگ در سایز 42*30 تمام خواص و ویتامین های میوه و سبزیجات را در خودشان حفظ می کنید و آنها را تا مدتی بیش از معمول تازه نگه میدارید قیمت:8000تومان

خرید پستی:برای خریدپلاستیک جادویی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

میوه آرایی سری سوم



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

Wonder peeler

http://www.100kala.com/pic/product/400/29-1270292964.jpg

Wonder peeler وسیله ای است فوق العاده ، که پوست هر چیزی را خواه گوجه باشد یا آناناس به راحتی می کند ، البته کار این دستگاه فقط پوست کندن نیست شما می توانید ازآن برای رنده کردن سبزی و میوه و خلال کردن برگهای کلم و یا کاهو هم استفاده کنید ضمنا با استفاده از صفحه مخصوص ورقه کردن می توانید خیار، هویج ، گوجه ، پیاز و هر چیز دیگری را که تصورمی کنید به راحتی ورقه ورقه نمائید .




تیغه های Wonder peeler بسیار محکم ، تیز ، ضد زنگ ، ضد خش و عملا خراب نشدنی می باشد ، این پوست کن هم به سمت پائین و هم بالا پوست میوه ها را جدا کرده یا می کند و برگ های کلم و کاهو را به راحتی خرد می کند .




دو زائده گرد طرفین Wonder peeler برای برش دادن و تزئین کردن خیار ، گوجه و تربچه بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد .
چه کسی را می توان پیدا کرد که از دیدن یک سالاد رنگارنگ با تزئین تربچه هایی که به شکل گل درست شده اند لذت نبرد ؟





قیمت:۷000تومان

خرید پستی:برای خریدWonder peeler، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

کتاب آشپزی دیجیتالی

cookbook_narenji_ir.jpg


boxa65j5ngagaud54b3h.gif

جارو برقی چرخشی twister sweeper

http://img.diytrade.com/cdimg/239699/3839652/0/1182346109/As_Seen_On_Tv_Rechargeable_TWISTER_SWEEPER.jpg


جاروی شارژی سه گوش - Twister Sweeper

آیا هنوز از جارو برقی هایی که وزن زیاد آنها و سیم برقشان عذاب آور است استفاده می کنید ؟


Twister Sweeper علاوه بر رفع مشکلات فوق به راحتی ۳۶۰ درجه به طرفین می چرخد و جارو کردن را برای شما لذت بخش می نماید ، Twister Sweeper با استفاده از تلنولوژی موسوم به جاروی سه طرفه تمیز کردن را به راحتی در همه جهت برای شما مهیا نموده و به آسانی از لابه لای مبلمان ، پایه های صندلی ها عبور کرده و گوشه های دیوار و حتی زیر تخت را تمیز می کند ، جارو گردان با برخورداری از امکانات ذکر شده فقط در یک سال بیش از یک میلیون جارو را به فروش رسانده که البته تمام خریداران از خرید آن راضی هستند .
گوی لغزنده بر خلاف چرخ باعث می گردد که جارو به هر طرف که بخواهید حرکت کند و دیگر مجبور نیستید آن جاروهای سنگین وزن را جابه جا کنید .
با جاروی گردان سه گوش تمیز کردن فرش ، موکت ، سرامیک ، پارکت های چوبی و حتی پله ها به راحتی انجام شده و حتی کودکان و افراد مسن به راحتی می توانند از آن استفاده کنند .


قیمت: 39,000 تومان


روش خرید: برای خرید جارو برقی چرخشی twister sweeper، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ادامه مطلب ...

چیدمان میز غذا


http://www.persianv.com/decoration/table.jpg



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

شمع جادویی



شمع جادویی شما را شگفت زده می کند

 

هدیه ای جالب و استثنائی


هزاران بار این شمع را فوت کنید


با یک فوت روشن می شود


با یک فوت خاموش می شود



قیمت:۳۵۰۰تومان


خرید پستی
ادامه مطلب ...

خواص آناناس


http://www.iranianmy.com/fa/images/stories/fruit/pineapple.jpg


آناناس سرشار از ویتأمین ها و مواد مغذى مثل کلسیم، پتاسیم، فیبر و ویتامین ث است علاوه بر اینها بسیار کم چربى و کم کلسترول است.

این خواص را مى توانید از مصرف کمپوت آناناس، میوه تازه آن، میوه یخ زده یا حتى آب آناناس به دست آورید.

یکى از خواص مهم آناناس کمک به ساخت استخوان هاى سالم و استحکام استخوان ها است.
آناناس غنى از منیزیم ماده معدنى اى است که وجودش براى ساخت استخوان ها و ارتباط بافت ها ضرورى است.
آناناس باعث رشد استخوان ها در بدن جوانان و استحکام استخوان ها در پسران مى شود.
یک فنجان آناناس حدود ۷۳ درصد منیزیم مورد نیاز روزانه بدن را تأمین مى کند، از دیگر خواص آناناس مى توان به نقش آن در بهبود سرماخوردگى و کاهش میزان سرفه اشاره کرد. اکثر افراد هنگام سرماخوردگى ویتأمین ث یا آب پرتقال بیشتر مى خورند غافل از این که خواص آناناس نیز کمتر از آنها نیست.
«بروملین» موجود در آناناس باعث کاهش شدید سرفه یا توقف سرفه هاى شدید و کاهش میزان لحاظ مى شود. پس هنگام سرماخوردگى خوردن آناناس را فراموش نکنید.



رنده pro_v

رنده pro_v

پرو وی اسلایسر بهترین وسیله ای است که در آشپزخانه می توان استفاده کرد تا کارهای آشپزخانه را راحت تر، سریع تر و لذت بخش تر انجام شود.

پرو وی اسلایسر با استفاده از پلاستیک با کیفیت و تیغه های ضد زنگ بسیار تیز ساخته شده است .

پرو وی اسلایسر به شما اجازه می دهد تا به سادگی میوه و هرگونه سبزیجات را در میزان ضخیم یا نازک ورقه ورقه یا خرد کنید . می توانید ورقه های ضخیم سیب را برای کیک پای، سبزیجات یا رشته های باریک سیب زمینی را برای سرخ کردن، هویج و کلم را برای سالاد فصل، تکه های چهارگوش گوجه فرنگی، خیار و پیاز را نیز برای سالاد مورد علاقه تان در زمانی باور نکردنی، فقط در چند ثانیه آماده کنید.

نکته : تیغه های وی اسلایسر بسیار تیز و خطرناک هستند و در صورت بی توجهی می تواند صدمات جدی ایجاد کند . هنگام استفاده ، از قسمت محافظ دستگاه استفاده کنید و به کودکان اجازه استفاده از این وسیله را ندهید .

قیمت
:49900تومان

خرید پستی:برای خریدرنده pro_v، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.