خواص توت فرنگی

 

خواص : توت فرنگی، میوه ای شبیه توت است ولی کمی درشت تر، رنگش قرمز و طعم آن ترش و مطبوع است.
بوته اش کوتاه و دارای برگهایی درشت و ساقه هایی باریک و خزنده است که روی زمین می خوابد و ریشه می دواند.
قسمت هایی که از بوته توت فرنگی مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از: میوه ، برگ و ریشه .
توت فرنگی به صورت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد: خام، جوشانده، مربا، شربت و بستنی.
خواص تغذیه ای توت فرنگی و اثر آن در سلامتی انسان :
توت فرنگی منبع خوبی از فیبر، ویتامینفولات، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها می باشد .
که این مواد مغذی باعث می شوند توت فرنگی بعنوان یک جایگزین شیرین، باعث افزایش سلامت قلب، کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان و در کل ارتقاء سلامتی بدن شود.
همچنین دارای املاح کلسیم، آهن و فسفر می باشد. از مواد موثر مهم آن می توان تانن، موسیلاژ، قندهای مختلف، سالیسیلات ها و به خصوص اسیدهای میوه را نام برد.
توت فرنگی سرشار از ویتامین و فاقد چربی اشباع است و کالری کمی دارد.
یک واحد توت فرنگی معادل 8 عدد است که 50 کالری انرژی دارد.
توت فرنگی مانند سایر توت ها مثل شاه توت، توت سفید، تمشک و… پاک کننده روده و مثانه است.
تحقیقات اخیر نشان داده است، دریافت روزانه یک واحد توت فرنگی باعث افزایش قابل توجهی در مقدار فولات خون شده و نیز فشار خون بالا را کاهش می دهد .
از دیگر خواص توت فرنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- مصرف این میوه علاوه بر وجود انواع ویتامین، املاح و آب که هر کدام اثرات خود را بر بدن اعمال می کنند دارای خاصیت تقویت کننده، ملین و خنک کننده نیز می باشد.
- توت فرنگی از تصلب شرائین جلوگیری می نماید.
- توت فرنگی اشتها آور است و ادرار را زیاد می کند.
- دم کرده برگ توت فرنگی در زیاد کردن ادرار و شیر بانوان مفید است.
- دم کرده برگ توت فرنگی یا میوه توت فرنگی می تواند نقرس و سنگ های مثانه را معالجه کند.
- املاح معدنی موجود در توت فرنگی خاصیت مسهلی به آن بخشیده است، زیرا این املاح عضلات روده را به انبساط و انقباض وادار می کند و به همین جهت توت فرنگی برای درمان یبوست مؤثر است.
- اگر توت فرنگی را له کنید و در آب بریزید، نوشابه ای به دست می آید که برای درمان تب هایی که با بیماریهای التهابی همراه می باشد، بسیار مفید است.
- توت فرنگی به علت داشتن آهن و ویتامین C در خونسازی بدن مؤثر است.
- توت فرنگی به علت دارابودن مقادیر کافی کلسیم و فسفر، در رشد و نمو کودکان و نوجوانان ، استحکام دندان ها و ترمیم شکستگی استخوان ها بسیار مؤثر است.
- توت *فرنگی حاوی موادی چون فسفر، کلسیم، منیزم، پتاسیم و مقداری آهن و هیدرات 2 کربن بوده و در بدن تولید انرژی کرده و خستگی را برطرف می*کند.
- توت فرنگی به دلیل داشتن ویتامین C ، در درمان بیماری لثه مؤثر بوده و به هضم غذا کمک زیادی می*کند.
- دانشجویان و افرادی که تمرینات فکری می*کنند، بهتر است حتما توت فرنگی میل کنند چرا که خوردن این میوه باعث تامین فسفر مورد نیاز مغزشان میشود.
- همچنین، توت فرنگی به علت داشتن ویتامین B در کاهش و رفع ترس، عصبانیت، خمودی، اضطراب، هیجان و سستی مؤثرست.
- توت فرنگی نقش مهمی در خونسازی بدن دارد و از خاصیت ضدعفونی کننده*ای برخوردارست. علاوه بر اینها خوردن توت فرنگی باعث پاک شدن خون از مواد مضر و زاید مثل اوره، اسیداوریک و چربی می*شود و نیز درمان کننده نقرس است.
- ویتامین A موجود در توت باعث رشد ناخن*ها و تقویت چشم می*شود.
برای بیماریهای سنگ مثانه و نقرس مفید است ، همچنین باعث رفع تب می شود. با آنکه دارای قند است اما برای بیماران دیابتی مضر نیست ، باعث طول عمر می شود از سکته جلوگیری می کند و دارای ویتامینهای C، B فسفر ، آهک،منیزیم ، پتاسیم ،سدیم ، قند آهن ، ید و… است .

توت فرنگی

کلمات کلیدی:خواص میوه ها - خواص توت فرنگی- توت فرنگی -خاصیت میوه ها- خاصیت توت فرنگی-

لیوان سحر آمیز

http://mahsoolkharid.com/cd_images/s1250091074.gif

دلیل سحر آمیز بودن لیوان اینست که این لیوان دارای دو جداره می باشد که در بین این دو جداره آب قرار دارد و کافیست که لیوان را در فریزر قرار داده تا آب بین دو جداره یخ ببندد حال هر نوشیدنی که دلخواه شماست در داخل لیوان سرد خواهد ماند

فرق این لیوان با لیوانهای دیگر اینست که بدلیل اینکه یخ بین دو جداره با نوشیدنی قاطی نمی شود نوشیدنی ما همیشه مزه اصلی خود را حفظ می کند ولی در لیوانهای معمولی اگر یخ در داخل نوشیدنی بیاندازیم کم کم نوشیدنی مزه آب خواهد گرفت

و همچنین از این لیوان می توان به عنوان وسیله ای برای سرکار گذاشتن دیگران هم استفاده کرد

پس با تهیه این لیوان همیشه نوشیدنی خنک نوش جان کنید

قیمت:5000تومان

خرید پستی:برای خریدلیوان سحر آمیز، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ترفندهایی در خانه داری و نظافت سری دوم

برای جدا کردن پوست نازک روی بادام ، آنها را دو دقیقه در آب جوش قرار دهید و سپس در آب سرد بگذارید و به راحتی پوست آنها را جدا کنید .

برای گرفتن پوست هلو در تهیه مربا و کمپوت ، هلوها را یک دقیقه در آب بجوشانید و بعد پوست بگیرید .




 

برای خشک کردن زرد آلو ، آنها را از وسط دو نیم کرده ، هسته را در آورید و روی سینی فر بگذارید . فر را داغ کنید و سینی محتوی برگه ها را در فر داغ قرار دهید حرارت فر را به روی حداقل تنظیم کنید . لای در فر را باز بگذارید و مرتب به آنها سر بزنید و چنانچه لازم است آنها را زیر و روی جا به جا کنید تا نسوزند . وقتی که خشک شدند سینی را از فر خارج کنید .

برای انتخاب طالبی شیرین نسبت به اندازه اش سنگینتر به نظر می رسد .

روی پوست آن نباید لکه باشد .

عطر خوبی از آن متصاعد شود .

اگر ساقه آن به راحتی جدا شود . نیز به معنی رسیده بودن آن است .

مربای ریواس را هرگز در ظرف آلومینیومی طبخ نکیند زیرا باعث مسمومیت می شود .

برای تهیه یخ فانتزی ، می توانید داخل هر قالب یک گیلاس یا آلبالو قرار دهید . و بعد در قالب آب بریزید و بگذارید یخ ببندد .





تمیز کردن ظروف مسی :

اگر می خواهید لکه ای از روی ظرف مسی پاک کنید ، روی آن یک برش پیاز بمالید . لکه های روی کاغذ دیواری : این لکه ها را با مغز نان سفید می توانید پاک کنید آن را گلوله کنید ، سپس روی لکه های مورد نظر بمالید .

 

 تمیز کردن مایکروفر :

 یک برش لیمو را در ظرف آب بیندازید ، داخل مایکروفر بگذارید تا گرم شود . وقتی بخار آب بر روی دیواره های داخل فر نشست ، آن را خاموش کنید و پس از مدت کوتاهی که فر خنکتر شد ،  آن را تمیز کنید .


سبد خانواده

سبد خانواده


اگر بخواهید هر کدام از این اجناس را جداگانه خریدار کنید باید مبلغ زیادی را بپردازید اما با خرید این سبد خانواده هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میکنید

با یک تیر 6 نشان را با هم بزنید

با قیمتی باور نکردنی

قیمت:29900تومان

خرید پستی:برای خریدسبد خانواده، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدل نقوش حنا بر روی دست سری اول






















کلمات کلیدی:حنا بر دست - طراحی حنا بر دست- نقوش حنا بر دست - آرایش دست -آرایش با حنا بر دست

گوش پاکن چراغدار

گوش پاکن چراغدار

گوش پاکن چراغدار به همراه سه سر برای کسانی که همیشه مشکل تمیز کردن گوش داشتن و همچنین کودکان شما که به راحتی می توانید آن را ضد عفونی کنید کاری که با گوش پاکن های معمولی نمی توان کرد و کاملا به صرفه برای شما چون برا ی مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید و چراغ داخل گوش شما را روشن خواهد کرد و راحت تر می توانید از آن استفاده کنید
محصول جدید سال 2009

قیمت:4200تومان

خرید پستی:برای خریدگوش پاکن چراغدار ، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


چند نکته طلایی در خانه داری سری دوم

نگهداری کیوی 

برای نگهداری کیوی، آنها را در پاکت کاغذی بپیچید و در یخچال بگذارید. اگر کیویهایی که تهیه کرده اید تقریبا" کال و یا سفت هستند، آنها را در دمای معمولی آشپزخانه یا اتاق بگذارید تا به مرور برسند . این میوه، خود یک غذای رژیمی است و در عین حال مقدار قابل توجهی ویتامین C و مواد معدنی، بخصوص پتاسیم دارد .





نگهداری طولانی تخم مرغ 

اگر نیاز داشتید تخم مرغ را برای مدت طولانی نگهداری کنید،‌ دقت کنید که هرگز تخم مرغ سالم را در فریزر قرار ندهید، زیرا سرما حجم آنرا زیاد کرده و می شکند. زرده و سفیده را از پوست تخم مرغ خارج کرده ، قدری نمک به آن بیافزایید و خوب بهم بزنید و در فریزر یا طبقه ی بالای یخچال نگهداری کنید. سفیده تخم مرغ( البته بدون زرده) به حالت منجمد برای مدت یکسال قابل نگهداری است.





خشک کردن پوست تخم مرغ 

خشک کردن پوست تخم مرغ، اهمیت زیادی در نگهداری آن دارد زیرا رطوبت زیاد، موجب فساد این ماده غذایی میشود. هرگز تخم مرغ را درکنار سبزیها و میوه ها قرار ندهید زیرا رطوبت موجود در سبزیها موجب فساد تخم مرغ میشود





روشی برای شستن بشقاب ها 

قبل از این که شروع به شستن بشقاب ها کنید، آنها را درون ظرف بزرگتری که پر از آب کرده اید ، قرار دهید . سپس چند قاشق سرکه به آب اضافه کنید و چند دقیقه صبر کنید تا سرکه تمام چربی ها را به خود بگیرد، سپس بشقاب ها را بشویید.





شستن فلاسک چای 

ابتدا تفاله های چای را از فلاسک خالی کنید، سپس مقداری آب گرم در فلاسک ریخته، کمی مایع ظرفشویی به آن اضافه نموده و یک اسکاچ نرم داخل فلاسک بیندازید، در آن را ببندید و خوب تکان دهید، تا تمیز شود و بعد با آب گرم کاملا شستشو دهید.






تمیز کردن قوری استیل 

اگر قوری شما جرم گرفته است ، قوری را پر از آب کنید و ، مقداری آبلیمو در آن بریزید و روی اجاق بگذارید تا بجوشد . قوری شما کاملاً تمیز می شود.



پد اگ ped egg 




پد اگ ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است


راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و



به آرامی پوست مرده و پینه های مرده



پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند
کاربرد آسان و کار کرد سریع از ویژگی های این محصول می باشد


این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می کند



و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود



و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت:۴۵۰۰تومان


خرید پستی:برای خریدپد اگ ped egg، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

آرایش صورت باربی


















کلمات کلیدی:آرایش باربی - باربی-آرایش صورت باربی- آرایش صورت جذاب-آرایش خلیجی



سبد خانواده

سبد خانواده


اگر بخواهید هر کدام از این اجناس را جداگانه خریدار کنید باید مبلغ زیادی را بپردازید اما با خرید این سبد خانواده هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میکنید

با یک تیر 6 نشان را با هم بزنید

با قیمتی باور نکردنی

قیمت:29900تومان

خرید پستی:برای خریدسبد خانواده، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

روش های کاهش درد عادت ماهیانه (پریود) به روش غیردارویی

دردهای حین عادت ماهانه ی خانم ها یکی از شایعترین شکایات آنها در طول این دوره است. تغییرات خلق و خو و احساس خستگی آنها گاهی بسیار شدید و آزاردهنده است.

اگرچه از میان شیوههای درمانی میتوان به مصرف قرصهای ضددرد، ضدبارداری و ضدافسردگی اشاره کرد که اتفاقا خیلی از خانم ها مصرف میکنند، اما در این مطلب صرفا به توصیههای غیردارویی دکتر مائو، پزشک مشهور طب چین، اشاره میشود.

 

 

 

1- اسیدهای چرب بیشتری مصرف کنید:

مطالعات زیادی نشان داده است که مصرف این اسیدهای چرب که عمدتا در غذاهایی مانند ماهی، آجیلها مثل گردو، بادام و یا دانههایی مانند کنجد وجود دارد، سبب کاهش علایم دیسمنوره (اختلال عادت ماهانه) میگردد.




2- غذاهایی که باید یک هفته قبل از شروع دوره ماهانه مصرف کنید:

یک هفته قبل از شروع عادت ماهانه بهتر است از اسفناج (میتوانید آن را بخارپز کرده و با ماست میل کنید که بسیار هم خوشمزه استتمشک و گردو استفاده کنید.

همچنین از زعفران، رازیانه، ترخون، ترهفرنگی، موسیر، فلفلسیاه، دارچین و پوست پرتقال بیشتری در موقع طبخ غذاها استفاده کنید.





3- دم کرده ی‌ مخصوص بنوشید:

دم کرده ی بابونه، سنبلالطیب و گل گاوزبان، تمشک و سرخولیک در کاهش درد و ایجاد آرامش بسیار موثرند. هریک از این دم کردهها را میتوانید به طور مجزا تهیه و به دلخواه خود مصرف کنید.

لازم به ذکر است که این دم کرده های گیاهی در واقع گنجینههای علم پزشکی شرق است که به ما به ارث رسیده و با مصرف به جای آنها میتوانید بسیار بهره ببرید.





4- مکمل منیزیم مصرف کنید:

بعضی از خانمها به دلیل کاهش منیزیم خون، دچار دردهای پیش از دوره ماهانه میگردند. لذا توصیه میشود، یک هفته قبل از پریود، شروع به مصرف روزانه 500 میلیگرم منیزیم به علاوه 50 میلیگرم ویتامین B6 کنید که در کاهش درد و گرفتگیهای زیر شکم بسیار مفید است (البته تحت نظر پزشک).




5- فهرستی از غذاهای حساسیت‌زا را برای خودتان تهیه کنید:

حتما تا حالا متوجه شده اید که یک هفته قبل از پریود، به بعضی غذاها حساسیت و واکنش نشان میدهید که گاهی سبب تشدید ناراحتی شما در طول دوره ی ماهانه میگردند. لذا به شما توصیه میکنیم تا فهرستی از این غذاها را تهیه نموده و در دورههای بعدی، از مصرف آنها خودداری کنید.





6- از تمرین‌های ورزشی و ذهنی غافل نشوید:

بر خلاف گذشته که توصیه به استراحت می‌شد، در طب چینی انجام ورزش‌های بدنی و ذهنی آرام و در حد متوسط توصیه می‌گردد (مانند ورزش‌های تایی‌چی، یوگا) که سبب می‌شود تا شما در آرامش و تعادل بیشتری به سر برید.




7- مصرف نمک و کافئین را محدود کنید:

ممکن است شما نسبت به خوردن این مواد میل زیادی داشته باشد، اما باید بدانید که در تشدید مشکلات شما بسیار موثرند و اگر واقعا نمی‌توانید در برابر آنها مقاومت کنید، حداقل مصرف متوسط و کمی ‌از آنها داشته باشید.





8- نفس عمیق بکشید:

مواقعی که بسیار کلافه و مضطرباید، پنج بار از راه بینی نفس عمیق به درون بکشید و بیرون دهید. خواهید دید که در تخفیف درد و علایم شما بسیار موثر است.


گوش پاکن چراغدار

گوش پاکن چراغدار

گوش پاکن چراغدار به همراه سه سر برای کسانی که همیشه مشکل تمیز کردن گوش داشتن و همچنین کودکان شما که به راحتی می توانید آن را ضد عفونی کنید کاری که با گوش پاکن های معمولی نمی توان کرد و کاملا به صرفه برای شما چون برا ی مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید و چراغ داخل گوش شما را روشن خواهد کرد و راحت تر می توانید از آن استفاده کنید
محصول جدید سال 2009

قیمت:4200تومان

خرید پستی:برای خریدگوش پاکن چراغدار ، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ترفندهایی در خانه داری و نظافت سری اول

شست وشوی پنجره ها

هنگام پاک کردن پنجره ها برای به هدر نرفتن انرژی و داشتن توانایی کافی برای کارها ، جهت حرکت دستتان را هر از گاهی تغییر دهید تا نقاط  پاک  نشده را ببینید. مثلاً بعد از اینکه یک طرف شیشه را شستید موقع خشک کردن دستتان را از بالا به پایین ، و در موقع خشک کردن طرف دیگر شیشه دستتان را از چپ به راست حرکت دهید .

 تمیز کردن وسایل فلزی تزئینی

 برای تمیزکردن اشیاء و وسایل فلزی خانه مثل ظروف دکوری یا میزهای عسلی و ... از سرکه استفاده کنید تا کاملاً براق شوند .






زدودن لکه های جا سیگاری و ظروف چای خوری

برای زدودن لکه های ناشی از سیگار در جاسیگاری و لکه چای  در فنجان ها ، از دستمالی مرطوب و آغشته به جوش شیرین استفاده کنید .

 تمیز کردن چربی روی اجاق گاز و دیوارهای آشپزخانه

 برای این منظور پارچه ای را در سرکه خیس کرده ، روی آن بمالید . بهتر و آسان تر تمیز می شود . به طور کلی سرکه و چربی دشمن یکدیگرند .





بوی نامطبوع یخچال

 برای برطرف کردن بوی نامطبوع یخچال ، مقداری پنبه آغشته به وانیل در آن قرار دهید یا مقداری جوش شیرین را در ظرفی ریخته و در یخچال بگذارید .

برای تمیز کردن پنیر پیتزای چسبیده به ظرف ، بهتر است آن را با آب سرد و مایع ظرفشویی بشویید .

هنگام استفاده از منقل برای تهیه کباب ، یک ورق کاغذ آلومینیومی ( فویل ) در کف آن قرار دهید . این کار هم باعث تشدید حرارت می شود و هم تمیز کردن منقل را آسان می کند .

پوست گرفتن و خرد کردن سیر باعث چسبندگی دستها می شود . برای جلوگیری از این مشکل ، حبه های سیر را ابتدا دو دقیقه در آب جوش و سپس در آب سرد بگذارید  پس از آن پوست بگیرید . توجه داشته باشید هنگام مصرف سیر جوانه سبز وسط آن را در آورید .


کباب زن جادویی


http://mahsoolkharid.com/cd_images/l1248612739.jpg

آیا دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید ؟
آیا هر وقت کباب درست می کنید از روی سیخ جدا می شود؟

تحقیقات نشان داده است که علت ریختن کباب از روی سیخ فقط به علت متعادل نبودن میزان چربی و یا مواد کباب کوبیده نیست بلکه عمده ترین علت آن توزیع ناهمگون گوشت بر روی سیخ می باشد
که ما این مشکل را به وسیله این دستگاه حل کردیم
کباب زن جادویی وسیله راحت و با کاربردی باور نکردنی برای شما که دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید

به همراه دستور تهیه کباب کوبیده


قیمت:4000تومان


خرید پستی:برای خریدکباب زن جادویی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



 

شگفت انگیز ترین اجناس روز دنیا

 

سبد خانواده


سبد خانواده
 

اگر می خواستید هرکدام از این اجناس را جداگانه بخرید باید مبلغ 40000 تومان می پرداختید اما حالا می توانید همه این اجناس را فقط با قیمت 29900 تومان مال خود کنید

با خرید این سبد خانواده هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میکنید

 با یک تیر 6 نشان را با هم بزنید

چرخ خیاطی کوچک و بسیار راحت حتی برای شمایی که نمی توانید با چرخ خیاطی معمولی کار کنید مناسب برای سفر به همراه یک سوزن نخ کن و قطعه برای نخ بزرگ

 اسنپ اسلایس جهت ورقه کردن خیار، پیاز، هویج و... وسیله ای خوب برای تهیه سالاد با تیغه استیل

Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است

پرز گیر الکترونیکی پرز و گوله های روی لباس شما را گرفته و لباس شما را تمیز و نو میکند

رو بو اسکاچ محصولی جدید که شستشوی ظروف را برای شما آسان نموده و شما را به این کار خسته کننده علاقه مند مینماید .

دوخت پلاست دستگاهی جهت بسته بندی مواد غذایی خانگی مانند مرغ، ماهی ، سبزی و غیره درون پاکت های پلاستیک


 با قیمتی باور نکردنی


قیمت:29900تومان


خرید پستی:برای خریدسبد خانواده، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

کباب زن جادویی


http://mahsoolkharid.com/cd_images/l1248612739.jpg

آیا دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید ؟
آیا هر وقت کباب درست می کنید از روی سیخ جدا می شود؟

تحقیقات نشان داده است که علت ریختن کباب از روی سیخ فقط به علت متعادل نبودن میزان چربی و یا مواد کباب کوبیده نیست بلکه عمده ترین علت آن توزیع ناهمگون گوشت بر روی سیخ می باشد
که ما این مشکل را به وسیله این دستگاه حل کردیم
کباب زن جادویی وسیله راحت و با کاربردی باور نکردنی برای شما که دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید

به همراه دستور تهیه کباب کوبیده

قیمت:4000تومان


خرید پستی:برای خریدکباب زن جادویی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

پرز گیر لباس الکترونیکی


http://mahsoolkharid.com/cd_images/l1250090361.jpg

پرز و گوله های روی لباس شما را گرفته و لباس شما را تمیز و نو میکند.

قیمت:6000تومان


خرید پستی:برای خریدپرز گیر لباس الکترونیکی ، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

 

 

گوش پاکن چراغ دار

http://mahsoolkharid.com/cd_images/s1241371847.jpg

گوش پاکن چراغدار برای کسانی که همیشه مشکل تمیز کردن گوش داشتن و کودکان شما

 

 

 

اسنپن اسلایس

http://mahsoolkharid.com/cd_images/s1241370336.jpg

اسلایسر اسنپ اسلایس جهت ورقه کردن خیار، پیاز، هویج و... وسیله ای خوب برای تهیه سالاد با تیغه استیل

 

سشوار مسافرتی

http://mahsoolkharid.com/cd_images/s1249729228.jpg

سشوار مسافرتی کوچک و آسان برای حمل در مسافرت با برق شهر...

micro touch magic(درجه یک)

وسیله ای راحت و مناسب برای اصلاح صورت

 

 

کول پد نوت بوک

http://www.30ds.com/pics/1239955066.jpg

کول پد نوت بوک وسیله ای برای جلوگیری از گرم شدن نوت بوک

 

spin spa(تن شوی برقی)

http://www.30ds.com/pics/1242545321.jpg

وسیله ای مناسب برای شستشوی ساده بدن

 

 


 

 

وروجک و آقای نجار

    6 دی وی دی      

       6800 تومان     

 

 

 

ممل و دختر مهربان

     6 دی وی دی   

       6800 تومان    

 

         چوبین      

     3 دی وی دی   

     3800 تومان     

 

با تماس به شماره تلفن 09155090874  آقای ساعدی از تخفیفات ویژه برخوردار شوید

آرایش فانتزی سری دوم

 
www.setareyesolh.blogfa.comمدل آرایش فانتزیجا کارتی الکترونیکی
جا کارتی الکترونیکی

جا کارتی و موبایل بسیار کاربردی برای هر صنف (مغازه دار ،آرایشگران ، کارخانه داران، خیاطان و غیره )
روش کار با این جا کارتی به این صورت است که پس از گذاشتن دو باطری قلمی در آن کافیست کارتهای خود را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید هر گاه که نیاز به کارت داشتید کافیست دکمه روی آن را فشار دهید تا یک کارت از آن بیرون بیاید
این دستگاه بسیار شیک و بر کلاس کاری شما می افزاید
پس با تهیه آن با یک تیر دو نشان را بزنید

 قیمت
4000 تومان

خرید پستی:برای خریدجا کارتی الکترونیکی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


چند نکته طلایی در خانه داری سری اول

نگهداری دانههای ذرت 

دانه های ذرت را باید همیشه در فریزر نگاهداری کنید، به این ترتیب، نه تنها تازه می ماند، بلکه انجماد، از چروکیده شدن آن جلوگیری خواهد کرد.

چسبیدن کیک به دیس 

پاشیدن شکر بر روی دیس رطوبت اضافی را به خود جذب می کند و مانع چسبیدن کیک به دیس می شود.





گوشت نرم 

اگر می خواهید گوشت سفت را نرم کنید، روی همه ی قسمتهای آن مخلوطی از سرکه و روغن زیتون بمالید و بگذارید مدت دو ساعت بماند، سپس بپزید.

خشک شدن پنیر 

برای جلوگیری از خشک شدن پنیر، دستمالی را که با سرکه مرطوب ساخته اید روی آن بپیچید.

نگهداری از موز 

نگهداری موز برای مدت طولانی امکان پذیر نیست و این میوه در مدت زمان کوتاهی از بین می رود . برای اینکه مدت زمان بیشتری بتوانید این میوه را نگهداری کنید باید آن را درون کاغذ آلومینیومی بپیچید و در یخچال بگذارید . به این ترتیب آن را برای زمان بیشتری حفظ خواهید کرد.





شستشوی میوه و سبزی 

برای شستشوی میوه و سبزی به هر لیتر آب یک قاشق جوش شیرین اضافه کنید. این عمل باعث ضد عفونی کردن و از بین بردن ناخالصیها می شود. بعد از اینکه حدود 10 دقیقه سبزی و یا میوه را در این محلول قرار دادید آن را با آب سرد بشویید.

جعفری سبز 

برای اینکه جعفری در غذایتان سبز باقی بماند، کافی است به محض آنکه مایع شروع به جوشیدن کرد، جعفری را به آن بیفزایید.

میوه های کال 

برای رسیدن موز، کیوی، گوجه فرنگی یا سیب کال از قرار دادن میوه ها در مقابل تابش مستقیم آفتاب خودداری کنید، چون باعث نرم شدن و حتی له شدگی آنها خواهد شد. میوه را درون یک حوله یا پارچه ی تمیز و مرطوب بپیچید. سپس درون یک پاکت کاغذی یا مقوایی قرار دهید. بزودی میوه ی شما بدون آنکه له یا سیاه رنگ شود، درون پاکت کاغذی می رسد.




تازه کردن لیمو ترش خشک 

لیمو ترش را در توری کوچکی قرار دهید و در محیط خشک آویزان کنید. نیم ساعت قبل از مصرف، آن را درون یک ظرف پر از آب سرد بیندازید، تا مجددا" طراوت و تازگی خود را به دست آورد. با این کار، لیمو ترش برای مدت بیشتری سالم می ماند.


ماساژور صورت با شش سر مختلف




ماساژور صورت با شش سر مختلف و دو حالته برای ماساژ دادن تمام نقاط صورت و رفع چین و چروک

قیمت: 12000 تومان


روش خرید: برای خرید ماساژور صورت با شش سر مختلف، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.