ترفندهایی در خانه داری و نظافت سری اول

شست وشوی پنجره ها

هنگام پاک کردن پنجره ها برای به هدر نرفتن انرژی و داشتن توانایی کافی برای کارها ، جهت حرکت دستتان را هر از گاهی تغییر دهید تا نقاط  پاک  نشده را ببینید. مثلاً بعد از اینکه یک طرف شیشه را شستید موقع خشک کردن دستتان را از بالا به پایین ، و در موقع خشک کردن طرف دیگر شیشه دستتان را از چپ به راست حرکت دهید .

 تمیز کردن وسایل فلزی تزئینی

 برای تمیزکردن اشیاء و وسایل فلزی خانه مثل ظروف دکوری یا میزهای عسلی و ... از سرکه استفاده کنید تا کاملاً براق شوند .






زدودن لکه های جا سیگاری و ظروف چای خوری

برای زدودن لکه های ناشی از سیگار در جاسیگاری و لکه چای  در فنجان ها ، از دستمالی مرطوب و آغشته به جوش شیرین استفاده کنید .

 تمیز کردن چربی روی اجاق گاز و دیوارهای آشپزخانه

 برای این منظور پارچه ای را در سرکه خیس کرده ، روی آن بمالید . بهتر و آسان تر تمیز می شود . به طور کلی سرکه و چربی دشمن یکدیگرند .





بوی نامطبوع یخچال

 برای برطرف کردن بوی نامطبوع یخچال ، مقداری پنبه آغشته به وانیل در آن قرار دهید یا مقداری جوش شیرین را در ظرفی ریخته و در یخچال بگذارید .

برای تمیز کردن پنیر پیتزای چسبیده به ظرف ، بهتر است آن را با آب سرد و مایع ظرفشویی بشویید .

هنگام استفاده از منقل برای تهیه کباب ، یک ورق کاغذ آلومینیومی ( فویل ) در کف آن قرار دهید . این کار هم باعث تشدید حرارت می شود و هم تمیز کردن منقل را آسان می کند .

پوست گرفتن و خرد کردن سیر باعث چسبندگی دستها می شود . برای جلوگیری از این مشکل ، حبه های سیر را ابتدا دو دقیقه در آب جوش و سپس در آب سرد بگذارید  پس از آن پوست بگیرید . توجه داشته باشید هنگام مصرف سیر جوانه سبز وسط آن را در آورید .


کباب زن جادویی


http://mahsoolkharid.com/cd_images/l1248612739.jpg

آیا دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید ؟
آیا هر وقت کباب درست می کنید از روی سیخ جدا می شود؟

تحقیقات نشان داده است که علت ریختن کباب از روی سیخ فقط به علت متعادل نبودن میزان چربی و یا مواد کباب کوبیده نیست بلکه عمده ترین علت آن توزیع ناهمگون گوشت بر روی سیخ می باشد
که ما این مشکل را به وسیله این دستگاه حل کردیم
کباب زن جادویی وسیله راحت و با کاربردی باور نکردنی برای شما که دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید

به همراه دستور تهیه کباب کوبیده


قیمت:4000تومان


خرید پستی:برای خریدکباب زن جادویی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد