خواص آناناس


http://www.iranianmy.com/fa/images/stories/fruit/pineapple.jpg


آناناس سرشار از ویتأمین ها و مواد مغذى مثل کلسیم، پتاسیم، فیبر و ویتامین ث است علاوه بر اینها بسیار کم چربى و کم کلسترول است.

این خواص را مى توانید از مصرف کمپوت آناناس، میوه تازه آن، میوه یخ زده یا حتى آب آناناس به دست آورید.

یکى از خواص مهم آناناس کمک به ساخت استخوان هاى سالم و استحکام استخوان ها است.
آناناس غنى از منیزیم ماده معدنى اى است که وجودش براى ساخت استخوان ها و ارتباط بافت ها ضرورى است.
آناناس باعث رشد استخوان ها در بدن جوانان و استحکام استخوان ها در پسران مى شود.
یک فنجان آناناس حدود ۷۳ درصد منیزیم مورد نیاز روزانه بدن را تأمین مى کند، از دیگر خواص آناناس مى توان به نقش آن در بهبود سرماخوردگى و کاهش میزان سرفه اشاره کرد. اکثر افراد هنگام سرماخوردگى ویتأمین ث یا آب پرتقال بیشتر مى خورند غافل از این که خواص آناناس نیز کمتر از آنها نیست.
«بروملین» موجود در آناناس باعث کاهش شدید سرفه یا توقف سرفه هاى شدید و کاهش میزان لحاظ مى شود. پس هنگام سرماخوردگى خوردن آناناس را فراموش نکنید.



رنده pro_v

رنده pro_v

پرو وی اسلایسر بهترین وسیله ای است که در آشپزخانه می توان استفاده کرد تا کارهای آشپزخانه را راحت تر، سریع تر و لذت بخش تر انجام شود.

پرو وی اسلایسر با استفاده از پلاستیک با کیفیت و تیغه های ضد زنگ بسیار تیز ساخته شده است .

پرو وی اسلایسر به شما اجازه می دهد تا به سادگی میوه و هرگونه سبزیجات را در میزان ضخیم یا نازک ورقه ورقه یا خرد کنید . می توانید ورقه های ضخیم سیب را برای کیک پای، سبزیجات یا رشته های باریک سیب زمینی را برای سرخ کردن، هویج و کلم را برای سالاد فصل، تکه های چهارگوش گوجه فرنگی، خیار و پیاز را نیز برای سالاد مورد علاقه تان در زمانی باور نکردنی، فقط در چند ثانیه آماده کنید.

نکته : تیغه های وی اسلایسر بسیار تیز و خطرناک هستند و در صورت بی توجهی می تواند صدمات جدی ایجاد کند . هنگام استفاده ، از قسمت محافظ دستگاه استفاده کنید و به کودکان اجازه استفاده از این وسیله را ندهید .

قیمت
:49900تومان

خرید پستی:برای خریدرنده pro_v، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد