لوازم خانه فوق پیشرفته

http://www.ibelieveinadv.com/commons/Cantina_Onion.jpg


boxa65j5ngagaud54b3h.gif

پلاستیک جادویی

پلاستیک جادویی

آیا میوه ها و سبزیجات شما به زودی خراب می شوند و شما مجبورید که آنها را دور بریزید و این از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست یا مجبورید که به تعداد کم میوه خریداری کنید که این هم به صرفه نیست

ما مشکل شما را حل کرده ایم شما باخرید این پکیج که شامل 10 عدد پاکت کوچک در سایز 38*25 و 10 عدد پاکت بزرگ در سایز 42*30 تمام خواص و ویتامین های میوه و سبزیجات را در خودشان حفظ می کنید و آنها را تا مدتی بیش از معمول تازه نگه میدارید قیمت:8000تومان

خرید پستی:برای خریدپلاستیک جادویی، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاقو های میراکل بلید 3چاقو های میراکل بلید 3

حتما از چاقوهایی که نمی برند یا چاقوهایی که غذای شما را خراب می کنند خسته شده اید ؟
پس به دنیای چاقوهای میراکل بلید 3 خوش آمدید !
چاقوها ی فوق العاده Miracle Blade 3 ، خرد کردن ، ریز کردن ، برش دادن و پوست کندن را برای شما آسان می کند به نحوی که هر بار که Miracle Blade 3 استفاده می کنید دقیقا مثل روز اول خواهد بود .
برای چاقوهای قطعه کن و خرد کن Miracle Blade 3 دو عدد گوی کنترل طراحی شده که به کمک آن می توانید فقط با دو انگشت چاقو را در دست بگیرید و با کنترل کامل آن به سادگی مواد غذایی را خرد و تکه تکه کنید . در ضمن شکل دسته آن به شما این امکان را می دهد که از بالا تا پائین به سادگی ببرید بدون اینکه دستتان به زمین برخورد کند .
قیمت:59900تومان

خرید پستی:برای خریدچاقو های میراکل بلید 3، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




رنده pro_vرنده pro_v

پرو وی اسلایسر بهترین وسیله ای است که در آشپزخانه می توان استفاده کرد تا کارهای آشپزخانه را راحت تر، سریع تر و لذت بخش تر انجام شود.

پرو وی اسلایسر با استفاده از پلاستیک با کیفیت و تیغه های ضد زنگ بسیار تیز ساخته شده است .

پرو وی اسلایسر به شما اجازه می دهد تا به سادگی میوه و هرگونه سبزیجات را در میزان ضخیم یا نازک ورقه ورقه یا خرد کنید . می توانید ورقه های ضخیم سیب را برای کیک پای، سبزیجات یا رشته های باریک سیب زمینی را برای سرخ کردن، هویج و کلم را برای سالاد فصل، تکه های چهارگوش گوجه فرنگی، خیار و پیاز را نیز برای سالاد مورد علاقه تان در زمانی باور نکردنی، فقط در چند ثانیه آماده کنید.

نکته : تیغه های وی اسلایسر بسیار تیز و خطرناک هستند و در صورت بی توجهی می تواند صدمات جدی ایجاد کند . هنگام استفاده ، از قسمت محافظ دستگاه استفاده کنید و به کودکان اجازه استفاده از این وسیله را ندهید . قیمت:49900تومان

خرید پستی:برای خریدرنده pro_v، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




رنده nicer dicerرنده nicer dicer


نایسر دایسر وسیله ای چند کاره است که کار در آشپز خانه را آسان می کند. شما می توانید پیاز، گوجه فرنگی و خیار را برای سالاد فصل و سیب زمینی را برای سرخ کردن در زمانی بسیار کوتاه و به راحتی خرد کنید .

می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید .

نایسر دایسر دو مزیت بزرگ دارد ، یکی ظرف آن است که از پلی کربنیک ساخته شده که ضد خش ، لکه و ضربه است و دیگری آنکه به راحتی تمیز می شود . می توانید آن را آبکشی کنید یا کل آن را در داخل ماشین ظرفشویی بگذارید.

قیمت:25000تومان

خرید پستی:برای خریدرنده nicer dicer، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرد کن magic bulletخرد کن magic bullet

این دستگاه با سرعتی زیاد هر آنچه را اراده کنید برایتان آماده میکند. مسلماً دستگاه جدید Magic Bullet جای بسیاری از دستگاههای بزرگ و جاگیر قبلی را در آشپزخانة شما خواهد گرفت ، تنها با این تفاوت که دیگر مجبور نیستید برای هر کار از یک دستگاه استفاده کنید .این دستگاه در وقت شما صرفه جویی میکند و فقط ظرف 10 ثانیه کارهای لازم را برایتان انجام میدهد.

Magic Bullet دارای 2 نوع تیغه متفاوت است, که تیغة چهارپره برای خرد کردن‌، رنده کردن و مخلوط کردن خوراکیهایی مثل پیاز ، پنیر ، گوشت و نوشیدنیهای خنک کاربرد دارد و تیغة دوپره برای هم زدن، آسیاب کردن و خرد کردن خوراکیهای سفت مثل دانههای قهوه و ادویه استفاده میشود.

مجموعه کامل 17 پارچه ای Magic Bullet شامل 2 نوع ظرف برای مخلوط کردن و انواع در پوش و چندین ظرف اضافه جهت مهمانی هاست. این در حالی است که فضائی بیشتر از یک لیوان قهوه را روی میز آشپزخانه شما اشغال نمی کند

راز یکدست خرد کردن Magic Bullet در طراحی منحصر به فرد, تیغه و ظرف مخصوص آن است که موجب میشود مواد به بهترین نحو در ظرف به گردش در آیند . اکنون دیگر می توانید کارد آشپزخانه، دستگاههای خردکن و مخلوط کن و ظروف پلاستیکی جاگیر را کنار بگذارید ، زیرا دستگاهMagic Bullet همه این کارها را برای شما انجام میدهد.

 
قیمت:75000تومان

خرید پستی:برای خریدخرد کن magic bullet، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



Wonder peelerWonder peeler

Wonder peeler وسیله ای است فوق العاده ، که پوست هر چیزی را خواه گوجه باشد یا آناناس به راحتی می کند ، البته کار این دستگاه فقط پوست کندن نیست شما می توانید ازآن برای رنده کردن سبزی و میوه و خلال کردن برگهای کلم و یا کاهو هم استفاده کنید ضمنا با استفاده از صفحه مخصوص ورقه کردن می توانید خیار، هویج ، گوجه ، پیاز و هر چیز دیگری را که تصورمی کنید به راحتی ورقه ورقه نمائید .
تیغه های Wonder peeler بسیار محکم ، تیز ، ضد زنگ ، ضد خش و عملا خراب نشدنی می باشد ، این پوست کن هم به سمت پائین و هم بالا پوست میوه ها را جدا کرده یا می کند و برگ های کلم و کاهو را به راحتی خرد می کند .
دو زائده گرد طرفین Wonder peeler برای برش دادن و تزئین کردن خیار ، گوجه و تربچه بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد .
چه کسی را می توان پیدا کرد که از دیدن یک سالاد رنگارنگ با تزئین تربچه هایی که به شکل گل درست شده اند لذت نبرد ؟

قیمت
:8000تومان

خرید پستی:برای خریدWonder peeler، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد