حس بویایی همسرتان را از آن خود کنید

http://www.karenwinters.com/blogimages/nose-in-the-sky-tech.jpg



boxa65j5ngagaud54b3h.gif

پد اگ ped egg 





پد اگ ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است


راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و



به آرامی پوست مرده و پینه های مرده



پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند
کاربرد آسان و کار کرد سریع از ویژگی های این محصول می باشد


این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می کند



و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود



و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت:۴۵۰۰تومان


خرید پستی:برای خریدپد اگ ped egg، ابتدا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم خرید پستی، سفارش را درب منزل یا محل کارتان دریافت کرده، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. برای مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 


خیلی از مردها به بعضی بوهای خاص حساس هستند و درواقع، شاید راهی که میتوانید به مرد مورد علاقه تان نزدیک شوید، از راه دلش نباشد و از راه بینی او باشد.

در این مقاله ایدههایی مختلف مجذوب کردن حس بویایی مردها را به شما معرفی میکنیم. برای این منظور به خاطرات دوران کودکی، رایحه غذاهای مورد علاقه و عطرهایی که برای خود یا شما میپسندد اشاره میکنیم.

برای همه ما بوهای خاصی است که احساس امنیت و شادی را در ما زنده میکند: این رایحه میتواند بوی چمن باران خورده، نان تازه، یک صابون خاص، یا بوی لباسهای خیس باشد. خیلی از مردها به بعضی بوهای خاص حساس هستند و درواقع، شاید راهی که میتوانید به همسرتان نزدیک شوید، از راه دلش نباشد و از راه بینی او باشد.

از بوی چه غذاهایی خوشش میآید و خوشش نمی آید؟

ممکن است یک شب با او غذا پخته باشید یا در رستوران بوی پنیر یا گیاهانی با بوی تند را استنشاق کرده باشید. باید به واکنش او توجه کنید. آیا او مجذوب بوی غذاهای خاصی میشود یا از آنها بدش میآید؟

از او بخواهید واکنشش را برای شما توصیف کند. این رایحه میتواند رابطه ای با دوران کودکی او، معشوق قدیمی، یا یک موقعیت شاد یا بد قدیمی داشته باشد.

مثلاً اگر متوجه شدید که همسرتان به بوی وانیل تمایل دارد، میتوانید دنبال عطری برای خودتان بگردید که با رایحه وانیل باشد. یا دسرهای خوشمزه وانیلی برای او درست کنید.

چه بوهایی دور و برش وجود دارد؟

حتی اگر مثل کارآگاهها همه منزلتان را برای پیدا کردن بو و عطرهای مورد علاقهاش زیر و رو نکنید، هنوز هم میتوانید با دقت به جزئیات زندگی روزمرهاش، بوهای مورد علاقه او را پیدا کنید. ببینید برای شستن لباسهایش از چه پودری استفاده میکند؟
حمام خانه بهترین نقطه برای پیدا کردن بوهای مورد علاقه اوست. صابون و شامپویش را بو کنید. کرم مرطوب کننده اش را هم همینطور. آیا بوی خاصی را پیدا میکنید که در همه آنها مشترک باشد؟ افترشیو یا ادکلنش هم میتواند روشنترین نشانه بوهایی باشد که دوست دارد. از این گذشته، اگر او از این بو برای روی صورت و بدنش استفاده میکند، پس مطمئناً اهمیت ویژه ای برایش دارد.
رایحه زنانه

یادتان باشد، طرفتان همانقدر که از بوی عطر خودش لذت میبرد، مطمئناً بوی عطر شما هم اهمیت زیادی برایش دارد. خیلی از مردها درمورد بوی شما خیلی رک هستند و نظرشان را راحت به شما میگویند. دقت کنید و به نظری که درمورد عطرتان میدهد خوب توجه کنید. اگر وقتی بغلتان کرده است با حس خوبی میگوید، "وای، تو فوق العاده ایمطمئن باشید که بهترین عطر را برای خودتان انتخاب کرده اید.

با دقت به اولویتها و علایق بویایی طرفتان مطمئن باشید که نتیجه خوبی عایدتان میشود. اگر بعضی بوهای خاص که در خانه اش یا جایی در زندگیش پیدا کردهاید را برایش زنده کنید مطمئن باشید از اینکه شما را در زندگی خود دارد بی نهایت احساس خوشبختی میکند. البته قدرت بویایی را نباید در محوطه خانه او منحصر کنید. باید بوهایی را که بیشتری تاثیر را روی او دارند پیدا کنید و این بوها را روی پوستتان، در آشپزخانه و در اتاق خوابتان در معرض توجه اش قرار دهید و مطمئن باشید که او را بیش از پیش مجذوب خودتان خواهید کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد